Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik word gewoon niet gallisch:120: Ik heb al het mogelijke uitgehaald, de sensor alleen aangesloten via de usb connector van m'n moederbord, maar in aquasuite word die gewoon niet opgemerkt alzijnde de bedoelde sensor.In het mpsgedeelte zie ik in het menuutje wel de flowsensor staan, maar als ik die selecteer valt er verder weinig in te stellen en word dan ook niet zichtbaar. Als ik een een item in de overview pagina zet, blijft de flow op nul staan. Ook heb ik verscheidene keren een factory-reset van zowel de controller als de flowsensor uitgevoerd, het device word gewoon niet herkent..
Ik word gewoon niet gallisch:120: Ik heb al het mogelijke uitgehaald, de sensor alleen aangesloten via de usb connector van m'n moederbord, maar in aquasuite word die gewoon niet opgemerkt alzijnde de bedoelde sensor.
In het mpsgedeelte zie ik in het menuutje wel de flowsensor staan, maar als ik die selecteer valt er verder weinig in te stellen en word dan ook niet zichtbaar. Als ik een een item in de overview pagina zet, blijft de flow op nul staan. Ook heb ik verscheidene keren een factory-reset van zowel de controller als de flowsensor uitgevoerd, het device word gewoon niet herkent..