• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

AntLion ModMic Microphones

Beste Freddy, ik heb er zo een bestelt, alleen kreeg ik een mail dat deze nabesteld moet worden. Ik heb al een mail gestuurd naar sales@highflow.nl maar zag ook dat jullie een forum hebben. (Wat er overigens zeer goed en gezellig uitziet!)

Zou je mij dit (het liefst via een pm, zodat ik een mailtje krijg) kunnen laten weten?

Alvast bedankt!

hoi TomTomKrab zijn net aan de shop toegevoegt.
Ze zijn hoogstwaarschijnlijk onder weg HF.
aangezien het US product betreft kan het even duren dat ze hier zijn.
Goed dat je een mailtje hebt gestuurd naar sales van HF dat is de snelste manier voor communicatie met het HF team.
En veel plezier hier op het forum.

Hartstikke bedankt voor je antwoord!

Ja ik dacht ook via mail, had alleen na anderhalve dag nog niks terug, dus dacht: laat ik het hier proberen.

En inderdaad. Ik zoek al weken naar een modmic die naar NL kan komen, en niet veel te duur is/te lange levertijd. Hoopte dat dit de oplossing was ;-)

Ach, ik laat het wel op me afkomen.

Ps. Wat ik overigens wel apart vind, is dat in de nabestel mail staat dat je een berichtje krijgt als het langer dan een aantal dagen duurt. Hoe zit dit dan precies?

het is een gewone 3,5 mm jack. als jou carkit deze aansluiting heeft voor je mic.
zou dat kunnen.
de kabel lengte is 3,3 meter.
LL

Terug
Bovenaan