• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Antivirus: Poll

Don_Holio

Water-Cooled
Hoi heren (en dames?),

ben op zoek naar een nieuwe antivirus.

Belangrijkste vereiste:
Niet teveel CPU bezetting
Geen onnodige vertraging van het systeem
...

Eigenlijk zo'n beetje een antivirus van 7 jaar geleden...:055:

Kunnen julie aangeven welke antivirus jullie gebruiken en of jullie er tevreden over zijn?

Thx,

Don

ik gebruik nod32, ben er heeeeeeel tevreden over:D

het blijkt ook het snelste antivirus te zijn, en de minste prockracht in te nemen:047:

ook geen vertraging bij opstarten oid, en geeft goed de virussen weer:icon_mrgreen:

MCaffee werkt hier prima (illegale) is mij allemaal te duur.

En als er een nieuw schokkend virus is bieden anti virus programma's ineens alles voor zo enorm goedkoop die gasten maken zelf gewoon virussen om hun brood te kunnen kopen:p

Heb hiet dus ook een NOD32 draaien... heb vele geprobeert maar NOD32 werkt goed en niet zo verveld als Norton of zo (die geeft bij alles een waarschuwing) je merkt bijna niet niet dat het op de achtergrond draait

Internet Security 2009 van PCTools (redelijk zwaar), NOD32, Bullgaurd en Avira antivir personal v9 (free) uitgetest.

Met een test PC naar dubieuze websites gegaan zonder bescherming en overal op geklikt, na 15 min liep de pc al vast.

Verwijderen van alle rotzooi ging het beste met Avira antivir, PCTools geeft ook een zeer goed resultaat. Dit programma geeft op voorhand al meldingen van mogelijk gevaar en kan dan zo ingesteld worden dat de site voortaan geblokkeerd wordt.

Mijn voorkeur gaat naar Avira Antivir, doet wat het moet doen

@eric, jij hebt het over internet beveiliging, het draait hier enkel om virus scanners.

Voor internet beveiliging raad ik Firefox aan met de volgende plug-ins:
-No script - er worden geen scripts uitgevoerd zonder dat jij er toestemming voor geeft (websites kunnen niets op je pc installeren)
-AdBlock - Daarmee kan je bep onderdelen van sites blokkeren (meestal reclames) zodat je sneller kan surfen omdat de volgende keer die reclames niet meer geladen worden!

Nog een tevreden Nod32 gebruiker hier. :D

Je merkt er inderdaad weinig van en als je student bent kost het helemaal bijna niets.
Ik gebruik gartis Avast op mijn laptop, en dat werkt ook prima, geen idee alleen hoe die werkt met wat risicovoller gebruik, maar tot nu toe nog geen problemen.

@eric, jij hebt het over internet beveiliging, het draait hier enkel om virus scanners.

Voor internet beveiliging raad ik Firefox aan met de volgende plug-ins:
-No script - er worden geen scripts uitgevoerd zonder dat jij er toestemming voor geeft (websites kunnen niets op je pc installeren)
-AdBlock - Daarmee kan je bep onderdelen van sites blokkeren (meestal reclames) zodat je sneller kan surfen omdat de volgende keer die reclames niet meer geladen worden!

Lol Eric = Highspeed^
Ik ben gewoon YouHao :p

Maar je hebt inderdaad gelijk, was het even vergeten. Maar je hebt trouwens ook een anti-virus van kaspersky. :D

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Z Welke AntiVirus Hardware & Software 14
meneer peer poll keuzes Algemene Discussies 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan