XenoMorpH
Well-known member
Mijn vorige case was een CM690, maar vond hem te klein worden omdat ik een 2e CoolitSystems FreeZone Elite op de kop heb weten te tikken. Beide FZE's heb ik nu voor de prijs van 1 FZE :038:
Dus heb ik een Antec12-00 aangeschaft omdat deze 2x een 12cm uitgang aan de achterkant heeft.
Na op andere fora mensen te hebben gezien die wat hebben geëxperimenteerd met flow, pompen, cpu blocken etc.
Ben er dus ook aan begonnen en heb bij highflow al de benodigde onderdelen gekocht, pomp, pompres.top, fittings, slangen, fluid etc...
De temps die ik kreeg waren al zeer laag:
Maar dat was met de standaard (crappy) Coolitsystems cpu block.
(loeki loekie here)
Nu heb ik dus de cpu block vervangen door een Heatkiller 3.0.
Enjoy the pics:
Close up pic van de Watercool Heat Killer v3.0
Geïnstalleerd....had er 2 rechte Feser fittings op zitten, maar met de onderste FZE geïnstalleerd knikte de buis zodat er geen water door kon komen. Moest dus een dag wachten omdat ik 2 90 graden Feser fittings moest bestellen bij Freddy...
(sorry voor de vage foto, maar het was 12u vannacht met wat te weinig licht)
Alles geinstalleerd en een uur laten lopen om de bubbels er uit te krijgen
30min:
Nu komt het mooie, de temps. Load temps 45min OCCT, 940BE 1.47V @ 3700MHz
D*MN: 28.5C LOAD!
Kamer temp is 21C, heeft er zeker 6C afgehaald!!!!!
2x FZE in Series met een Swiftech CMP350 pump en XSPC topres, een HeatKiller 3.0 en 5/16 ID tubes...
Dus heb ik een Antec12-00 aangeschaft omdat deze 2x een 12cm uitgang aan de achterkant heeft.
Na op andere fora mensen te hebben gezien die wat hebben geëxperimenteerd met flow, pompen, cpu blocken etc.
Ben er dus ook aan begonnen en heb bij highflow al de benodigde onderdelen gekocht, pomp, pompres.top, fittings, slangen, fluid etc...
De temps die ik kreeg waren al zeer laag:
Maar dat was met de standaard (crappy) Coolitsystems cpu block.
(loeki loekie here)
Nu heb ik dus de cpu block vervangen door een Heatkiller 3.0.
Enjoy the pics:
Close up pic van de Watercool Heat Killer v3.0
Geïnstalleerd....had er 2 rechte Feser fittings op zitten, maar met de onderste FZE geïnstalleerd knikte de buis zodat er geen water door kon komen. Moest dus een dag wachten omdat ik 2 90 graden Feser fittings moest bestellen bij Freddy...
(sorry voor de vage foto, maar het was 12u vannacht met wat te weinig licht)
Alles geinstalleerd en een uur laten lopen om de bubbels er uit te krijgen
30min:
Nu komt het mooie, de temps. Load temps 45min OCCT, 940BE 1.47V @ 3700MHz
D*MN: 28.5C LOAD!
Kamer temp is 21C, heeft er zeker 6C afgehaald!!!!!
2x FZE in Series met een Swiftech CMP350 pump en XSPC topres, een HeatKiller 3.0 en 5/16 ID tubes...