Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag een pakketje van ANTEC binnen gekregen met de nieuwe cpu cooler uit hun lijn.
Bedankt antec en vooral Rene.
na 10 min zat hij al in de case. Makkelijk te monteren. En hij koelt ook nog goed.
Mijn phenom x6 1090t @ 3.5ghz houdt hij 10c op de cores en 20c op cpu idle.
Stresd 17c core 28 cpu. De koeler maakt geen geluid tenminste ik hoor alleen de ozc voeding
nu de plaat met de ledjes
onze kat kenzo vond de kast nog steeds niet goed en durfde eigenlijk niet meer te kijken.
als je namelijk de onderste plaat goed wilt zien moet je van af boven in kijken. Dus ze ziet nooit goed wat er nou in zit.
Wegens drukte (verhuizing) volg ik eigenlijk alleen topics waar ik al een abbo op had.
Deze had ik dus even gemist, maar ga 'm vanaf nu zeker volgen !!
P.s.
Je weet dat je die stock AM2/3 koeler ook op socket 754 en 939 kunt gebruiken ?
Dat zijn vaak niet de zwaarste cpu's dus kan het bijna passief.
Ik heb er hier eentje op een socket 754 Athlon 64 3000+ zitten met een 8cm Noctua op de laagst mogelijke snelheid. Gaat echt super en is erg stil
nu bezig de laaste dingen aan te brengen. het one hundred gedeelte ga ik niet meer verlichten voor al ook omdat ik denk dat het een beetje te veel van het goede is.
vandaag plexiglas gehaald. op maat gezaagd en geplaatst
nou moet het zijn paneel nog een keer goed geschuurd worden met een lichte korrel en dan. nog een keer geverfd worden en is de case af.
nog een kleine aan passing er komt een 3e schakelaartje bij om de case verlichting nog beter te kunnen regelen. de onderste plaat zit nu nog met de verlichting uit de bays geschakeld.
en de dvd speler moet nog iets meer verzinken. als dit alles klaar is gaat de case in de verkoop