Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Helemaal spuiten is weer 60-70 euro op het budget. Ik denk dat ik de buitenpanelen een geborstelde look ga geven. En de binnenkant ga polijsten indien mogelijk.
Iemand welke grid daar geschikt voor is? Ik zag in de hubo in de buurt grid 600 liggen maar dat zal zeker niet genoeg zijn.
om te polijsten kan je best werken in stappen gaande vanaf 400-600-800-1000-1500-2000 altijd nat schuren best en dan erna als je het nog ziet zitten hoogglanspolieren en ik kan je nu al garanderen dat je na alles te schuren je zin ver over gaat zijn om nog maar te zwijgen van de kostprijs van een degelijke polijstkit...
moest je toch nog hiermee willen doorgaan kan je ook altijd doen zoals ik gedaan heb en met de hand en metaalpolish werken maar de glans die je bereikt door machinaal polijsten is echt fenomenaal tov met de hand
Greetz B0B0
Mooie tip! In dit geval kan het weinig kwaad of is het zelfs beter dat er dikke krassen in stonden. Die epoxy lijm hecht beter met een iets ruwer vlak, leveren ze zelfs een zeer grof stuk schuurpapier bij.
Vandaag eventjes geprutst aan de bevestiging van het top paneel. Ik hoop dat deze lukt.
Gaatjes boren
IJzertjes onder plakken en wachten tot het opgedroogd is.
Anders kunnen je magneetjes blijven plakken aan ongelukkige lijmrestjes. Dus magneetje erin zodat ik later het paneel er enkel moet opzetten en de magneten perfect op de juiste plaats zitten. Vervolgens in het midden en klein druppeltje tweecomponentenlijm plaatsen. Als deze te groot is plakt alles binnen een paar uur potvast waar enkel de magneten vast moeten , dus goed uitkijken.
Daarna toppaneel erop. Als extra eventjes wat magneten bovenop geplaatst zodat de verzonken magneet zeker goed contact maakt met bovenpaneel.
Een vroegere volgens sommige zelfs "grappige" simulatie die het wat uitlegt:
Ook afgelopen dagen geƫxperimenteerd met het aluminium te borstelen. Hierboven zie je er 2 van. Waarvan ik de onderste het mooiste vind.
Plaatje dat vol met krasjes stond geschuurd met grid 600 en dan in rechte lijnen over een grid 60 getrokken.
Alhoewel het in het echt wel een pak mooier uitziet.