Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Uhu endfest 300: sterkte van 120kg/cm² tot 300kg/cm² (naargelang de temperatuur waar het droogt) goed voor niet te "grote" oppervlaktes
Bison Kombi power:sterkte van 180kg/cm² ook goed voor "grotere" oppervlaktes. Dus aan een plekje van 2 op 3cm kan je meer dan een ton aanhangen.
Eerste lijm kan je kopen in de doorsnee hobbywinkel en de tweede in de standaard doehetzelver die bison producten verkoopt.
Ik denk dat het nu al steviger is dan een doorsnee bouten verbinding.
Als mijn oven groote genoeg zou zijn, zou ik me er aan wagen. Ook een bijkomend probleem is dat alles gefixeerd moet zijn bij het opdrogen.
Frontpaneel uitgetekend. Fanholes zo geplaatst dat er mits een kleine aanpassing nog altijd een 280rad kan geplaatst worden.
Na wat wipzagen en vijlen en schuren. Eerlijk gezegd nog niet echt content. Die rondes zijn nog ni rond genoeg. Als ik ze niet ronder krijg dan moet ik gaan zien voor een goede 14mm grill.
Erg onder de indruk ik zou persoonlijk voor een zwarte case gaan . iets mischien met metallic zwart ? of hoog glans zwart lijkt mij erg goed tot zijn recht komen bij dit soort cases !