Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Prijsverlaging van de HD7970 van 525$ naar 475$. Als ze straks overal een beetje verkrijgbaar zijn kunnen we er misschien al 1 bemachtigen voor rond de 450€!
het kan ook zo zijn dat ze de temp uit de duim zuigen omdat ze onmetelijk jaloers zijn dat XFX altijd de best gekoelde kaarten uitbrengt.
Zal dit wel op waarheid berust zijn, iedereen kan er zomaar wat neer zetten.
Dit is naar voren gekomen uit een onafhankelijke test. Denk niet dat dit uit de duim is gezogen. Als je kijkt naar de constructie van de koeler klopt het ook wel dat die plek niet / slecht gekoelt wordt.
Ik wacht eerst meer testen af voordat ik er 4 haal. Anders worden het de Frozr's zodra ze uit zijn.
De prijs zou lager moeten liggen, dan kan Nvidia niet achterblijven met een prijsverlaging voor de GTX580. Laat de prijzenoorlog maar beginnen zou ik zeggen!
Blijkt dat de buren waarschijnlijk een prototype hebben getest, goed nieuws voor de XFX liefhebbers. Blijft een machtig mooie kaart. Zou de EK FC7970 erop passen?
@ Vissa, het is inderdaad een machtig mooi kaartje.. Maar aangenomen dat we hier allemaal true highflower's zijn, gooien we waterblokken op die kaart. En dan is de 50 EURO EXTRA die je voor die DD koeler betaalt, een beetje jammer. Denk ik.