Amazing People! Filmpjes van talenten!
coolfris Moderator Forumleiding 24 mei 2011 #42 Extreme make-up – voor en na (Af en toe een beetje skippen ivm teveel gebrabbel.)
chicken New member 24 mei 2011 #43 wow, dat is wel even schrikken als je na een avondje uit een lekker wijf denkt te hebben, en de volgende ochtend dat naast je ligt
wow, dat is wel even schrikken als je na een avondje uit een lekker wijf denkt te hebben, en de volgende ochtend dat naast je ligt
Harjo OC noob 27 mei 2011 #44 Daarom staan vrouwen ook altijd zo lang in de badkamer Hij heeft geen verstand
D DunceDict New member 30 mei 2011 #47 die gaat vast vaak met de fiets naar school/werk.. die gozer kan het wel!
Freddy Administrator Forumleiding 30 mei 2011 #48 Gekke gasten die BMX'ers, dragen niet eens bescherming xD Maar die gast hierboven is echt goed, ook super vet dat hij achteruit land en verder gaat
Gekke gasten die BMX'ers, dragen niet eens bescherming xD Maar die gast hierboven is echt goed, ook super vet dat hij achteruit land en verder gaat
D DunceDict New member 30 mei 2011 #49 Freddy zei: Gekke gasten die BMX'ers, dragen niet eens bescherming xD Maar die gast hierboven is echt goed, ook super vet dat hij achteruit land en verder gaat Klik om te vergroten... Dat vond ik dus ook al! ik zou willen dat ik achteruit kon fietsen haha Dat jij trouwens nog vrije tijd hebt met al die bestellingen
Freddy zei: Gekke gasten die BMX'ers, dragen niet eens bescherming xD Maar die gast hierboven is echt goed, ook super vet dat hij achteruit land en verder gaat Klik om te vergroten... Dat vond ik dus ook al! ik zou willen dat ik achteruit kon fietsen haha Dat jij trouwens nog vrije tijd hebt met al die bestellingen
Fuwa Fuwa New member 7 juni 2011 #54 Respect en ontroerend! :'( EDIT: I was agitated because of the woman who cried. Laatst bewerkt: 7 juni 2011
Vissa Vissa! 7 juni 2011 #55 Blegh, allemaal in elkaar gezet dat beginverhaal, dat wisten ze dondersgoed van tevoren. Desalnietemin, zingen kan die wel!
Blegh, allemaal in elkaar gezet dat beginverhaal, dat wisten ze dondersgoed van tevoren. Desalnietemin, zingen kan die wel!
D DunceDict New member 16 juni 2011 #60 ik heb geen youtube linkje van dit.. maar dat met die 4 ringen vind ik toch echt wel knap! www.dumpert.nl - Japanse kunsdt
ik heb geen youtube linkje van dit.. maar dat met die 4 ringen vind ik toch echt wel knap! www.dumpert.nl - Japanse kunsdt