Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Ik vind een cloudsysteem op zich wel fijn werken, maar je kan er ook mee doorslaan. Zoiets als Steam doet het heel erg goed, al je gegevens opslaan, zit je op een andere PC, geen probleem. Maar mijn games wil ik gewoon lokaal kunnen draaien.

Want wat gebeurt er als mijn connectie onverwacht wegvalt? Juist, dan kan ik niet meer spelen, tenzij ze een failsave inbouwen zodat je nog (tijdelijk) kan doorspelen. En als jij je connectie dan voor elkaar hebt, maar aan hun kant gaat er iets fout, dan ben je ook de Sjaak. Kijk maar naar de rollback problemen van SimCity, waardoor iedereen z'n steden kwijtraakt.

Dus, opslaan in de cloud zodat ik op een andere/nieuwe PC zo verder kan spelen, JA! Altijd online zijn terwijl ik een spel wil spelen, NEE! En cheaten en piraterij zal altijd bestaan, je kan je hier tegen wapenen, maar als dit de normale gebruiker raakt, doe je toch iets fout. Online cheaten wordt al heel erg lastig gemaakt door verschillende software als Punkbuster.

Terug
Bovenaan