• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Alienware Aurora R3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Upper de up !

Weer een kleine update ,

Wat heb ik gedaan ? :

* Het Alienware Wannebee Wc waterkoel setje verwijdert en toch maar een lucht koeler geplaats
( deze hebben we zwart gemaakt )

* Een nieuwe mobo gekocht een Asrock Z77 Extreme 4M
* Z77 Extreme 4M een paint job gegeven .
* Msi GTX 680 Twinfrozer III , ge-repaste en ook een paint job gegeven .
* Blueray speler een paint job gegeven .
* Cable management hier en daar wat aangepast .

Wat moet er verder nog allemaal gebeuren ? :

* window maken
* plexi plaatje voor op de lucht koeler
*molex stroom maken voor de blue ray speler .

Next ? pictures :

IMAG0195.jpg

IMAG0196.jpg

IMAG0197.jpg

IMAG0198.jpg

IMAG0199.jpg

IMAG0208.jpg
|

IMAG0209.jpg

IMAG0210.jpg

Dat was hem tot de volgende !:)

Zo ver naar de 24 pins en geheugen banken toe :p kben meer gewend dat hij zon 3cm dichter bij het I/O panel zit :p

Vette selfbuild man in een Alienware case en Alienware afkomstige CPU! :p:p:p

Nog effe een andere case en een 1155 cputje en je kan je Alienware bak compleet verkopen haha

ff zonder gein, heb je dat zelf geairbrushed? knap!

Vette selfbuild man in een Alienware case en Alienware afkomstige CPU! :p:p:p

Nog effe een andere case en een 1155 cputje en je kan je Alienware bak compleet verkopen haha

ff zonder gein, heb je dat zelf geairbrushed? knap!

hahah thx ! ,

Nee de case is gewoon gespoten met motip 600 graden verf . En het damage effect is gedaan met catidel verf met een penseel .

nog een paar deuken er bij en hij is af ;) .
Ziet er strak uit.
Btw die asrock bordjes worden wel mooi zeg kwa look's

You beat me to it ;) Mooie case/ mod man, Kheb zelf de ALX in de planning binnenkort dus foto's en uitleg zijn zeer nuttig
top gedaan :icon_super:

nog een paar deuken er bij en hij is af ;) .
Ziet er strak uit.
Btw die asrock bordjes worden wel mooi zeg kwa look's

Thanks ! ,ja klopt indd Asrock produceert erg mooie mobo's ! Ik vind op het moment eigenlijk naast asus en msi toch wel de top 3 van looks :)

nice sleeving!

Danku

You beat me to it ;) Mooie case/ mod man, Kheb zelf de ALX in de planning binnenkort dus foto's en uitleg zijn zeer nuttig
top gedaan :icon_super:

Nice ! Ik moet zeggen Alienware Cases zijn indd erg mooi ! ben benieuwd naar je mod misschien zie ik dan nog wel ideetjes wat ik wil toevoegen !:D , als je echt een dikke alienware wilt (teminste ik zou die graag willen ,de case )
deze :Alienware Area-51 ALX Custom Built Desktop Details | Dell
Mocht je nog iets iets willen weten kun je rustig pmen :)

Vandaag geen update van de pc zelf maar wel iets wat belangrijk voor mij thuis was !:D
Vandaag geheel alles wireless gemaakt thuis qua internet , met het volgende setje .

*Cisco E4200
*Cisco AE1000
*Cisco AE2500

Werkt super !:)

IMAG0231.jpg

Tot de voglende.

Eindelijk wat goed internet boven op de kamer?

Geen discconects meer voornamelijk nee :p
Maar het is ook best logische aangezien mijn router op het 1e ligt en ik op de 2e zit maar daar tussen zitten 5 muren met allemaal ijzerwerk er in :p + telefoon's 3 stuks en 4 andere netwerken van de buren dus het ding heeft ook wel wat te voorduren :p
Maar goed een extender was de oplossing :)

Upper de up!

Zijn we weer .
De laatste plannetjes zijn uitgewerkt !:)
Hadden een pakje bestelt bij onze Freddy om iets aan de Hdd's te doen aangezien ik me hier ontigelijk aan irriteerde hoe het uit zag , en voornamelijk door de sata kabels de sidepanel lastig dicht ging .
Pics zeggen meer !:)

Het pakje van HighFlow
IMAG0245.jpg

Lekker uit gepakt en aan de slag , direct de kabels in geknipt en deze gesoldeerd op de voeding zelf .
IMAG0252.jpg

IMAG0253.jpg

IMAG0254.jpg

Ook de MSI Gtx 680 TwinFrozer III afgemaakt ..
IMAG0258.jpg

Bij het pakje van Highflow zat ook een witte led strip (was ik vergeten op de foto te zetten )
Bij de case kun je hem nergens monteren (aangezien overal schroef gaatjes zitten voor de vorige pcb's te monteren voor de lightling maar deze heb ik allemaal verwijdert .Dus een plexi plaatje gemaakt waar de pcb zat zodat we daar de ledstrip op kunnen monteren .

IMAG0261.jpg

IMAG0262.jpg

En voila

IMAG0263.jpg

Next wat ik nog heb gedaan is de window cut alvast gemaakt in het plastic gedeelte van de Aurora R3
Ik heb wat voor een kleinere variant gekozen dan bijvoorbeeld tegen over die van kier :)
Was wel een hels karwei over extra schroef gaatjes en houdertjes waar door never ever je window zo maar past :sarc:

IMAG0255.jpg

IMAG0257.jpg

IMAG0256.jpg

Tot de volgende !:)

Mini updatte..

Vandaag toch nog tijd gevonden om alles er in te mieteren en alles weer opnieuw te kabelmanagen .
Tevens ook nog een nieuwe holder voor mijn lamptron touch fancontroller gemaakt :)
Pics zeggen meer .. up and running !

IMAG0266.jpg

IMAG0264.jpg

Het enigste wat nog moet gebeuren is het metaal van de sidepanel uitzagen zodat het window terug er op kan !:)

tot de volgende.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
kier Alienware Aurora ALX-XL Gallery & Build Logs 73
JeanPaul [REFUSED] Alienware Aurora R3 Verkocht 1
Stephan---pro [CANCELLED] Alienware aurora case incl 875watt voeding ruilen Gevonden 1
M welke video kaart zou er geschikt zijn voor een alienware aurora alx Hardware & Software 0
M alienware aurora alx upgraden Hardware & Software 1
Stephan---pro Alienware aurora overbouwen naar een andere kast Cases en Modding 20
Vannos Alienware Aurora Desktop Gallery & Build Logs 69
Stephan---pro [IN-ACTIVE] Alienware waterset cpu Verkocht 3
JeanPaul [IN-ACTIVE] Alienware P67 Motherboard Verkocht 0
Stephan---pro AlienWare 800D (Clean Style) Gallery & Build Logs 74
Vannos [INACTIVE] Alienware toetsenbord USB Verkocht 0
D Alienware m11x kopen alleen welke processor ? Hardware & Software 20
Vannos raid on alienware Hardware & Software 5
Vannos Alienware M17X Gallery & Build Logs 62
M Alienware TactX HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
stravinski alienware casemods Cases en Modding 18
SeaShark Alphacool Core 1 LT Aurora Acrylic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
B plaatsing radiator Eisbaer pro aurora Waterkoeling 4
M Bridge para 2x Alphacool Eisblock Aurora Acryl GPX-N Geforce RTX 3090 TI Strix/TUF com placa traseira Waterkoeling 1
Jason Alphacool Eisblock Aurora GPX-N Acryl Active Backplate 3090/3080 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Alphacool Eisblock Aurora Acryl GPX-A Radeon RX 6800/6800XT/6900XT Reference D-RGB Te Koop 0
Jason Alphacool Eisblock XPX Aurora waterblocks HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason The Alphacool Eisblock Aurora Plexi GPX-N RTX 3080 Founders Edition with Backplate HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisblock XPX Pro Aurora Light - Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisblock Aurora Plexi GPX-N RTX 3090/3080 with Backplate (Reference) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow Nieuwe Alphacool AIO coolers: Alphacool Eisbaer Aurora - Digital RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
arwin74 Alphacool Eisblock XPX Aurora PRO - Plexi Black Digital RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
R Mayhems Aurora 2 Silver voor lang gebruik? (1 jaar) Waterkoeling 1
Freddy Alphacool Aurora LED Ring voor reservoirs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 2
Slader Mayhems Aurora vraag Waterkoeling 4
k.3nny K.3nny's Parvum Aurora case Gallery & Build Logs 76
JeanPaul Jean Paul's Stealth Aurora Gallery & Build Logs 21
corecrusher vraag tbv Mayhems Aurora pearls Advies Waterkoeling Setup 20
wâldpyk Mayhems Aurora en White coolant Waterkoeling 52
Vannos OC Aurora Overclocking 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan