Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
* Het Alienware Wannebee Wc waterkoel setje verwijdert en toch maar een lucht koeler geplaats
( deze hebben we zwart gemaakt )
* Een nieuwe mobo gekocht een Asrock Z77 Extreme 4M
* Z77 Extreme 4M een paint job gegeven .
* Msi GTX 680 Twinfrozer III , ge-repaste en ook een paint job gegeven .
* Blueray speler een paint job gegeven .
* Cable management hier en daar wat aangepast .
Wat moet er verder nog allemaal gebeuren ? :
* window maken
* plexi plaatje voor op de lucht koeler
*molex stroom maken voor de blue ray speler .
Achterlijk ver naar voor ? Verklaar je nader ? Bedoel je misschien dat die bijna uit de case steekt ?
Zo ja , de alienware aurora case is qua diepte wat kleiner als een gemiddelde case
Nice ! Ik moet zeggen Alienware Cases zijn indd erg mooi ! ben benieuwd naar je mod misschien zie ik dan nog wel ideetjes wat ik wil toevoegen ! , als je echt een dikke alienware wilt (teminste ik zou die graag willen ,de case )
deze :Alienware Area-51 ALX Custom Built Desktop Details | Dell
Mocht je nog iets iets willen weten kun je rustig pmen
Vandaag geen update van de pc zelf maar wel iets wat belangrijk voor mij thuis was !
Vandaag geheel alles wireless gemaakt thuis qua internet , met het volgende setje .
Geen discconects meer voornamelijk nee
Maar het is ook best logische aangezien mijn router op het 1e ligt en ik op de 2e zit maar daar tussen zitten 5 muren met allemaal ijzerwerk er in + telefoon's 3 stuks en 4 andere netwerken van de buren dus het ding heeft ook wel wat te voorduren
Maar goed een extender was de oplossing
Zijn we weer .
De laatste plannetjes zijn uitgewerkt !
Hadden een pakje bestelt bij onze Freddy om iets aan de Hdd's te doen aangezien ik me hier ontigelijk aan irriteerde hoe het uit zag , en voornamelijk door de sata kabels de sidepanel lastig dicht ging .
Pics zeggen meer !
Lekker uit gepakt en aan de slag , direct de kabels in geknipt en deze gesoldeerd op de voeding zelf .
Ook de MSI Gtx 680 TwinFrozer III afgemaakt ..
Bij het pakje van Highflow zat ook een witte led strip (was ik vergeten op de foto te zetten )
Bij de case kun je hem nergens monteren (aangezien overal schroef gaatjes zitten voor de vorige pcb's te monteren voor de lightling maar deze heb ik allemaal verwijdert .Dus een plexi plaatje gemaakt waar de pcb zat zodat we daar de ledstrip op kunnen monteren .
En voila
Next wat ik nog heb gedaan is de window cut alvast gemaakt in het plastic gedeelte van de Aurora R3
Ik heb wat voor een kleinere variant gekozen dan bijvoorbeeld tegen over die van kier
Was wel een hels karwei over extra schroef gaatjes en houdertjes waar door never ever je window zo maar past
Vandaag toch nog tijd gevonden om alles er in te mieteren en alles weer opnieuw te kabelmanagen .
Tevens ook nog een nieuwe holder voor mijn lamptron touch fancontroller gemaakt
Pics zeggen meer .. up and running !
Het enigste wat nog moet gebeuren is het metaal van de sidepanel uitzagen zodat het window terug er op kan !