Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nice, Razer Lycosa, alleen heb je wel de verkeerde naar mijn idee, de normale voelt lekker zacht aan en deze is nogal gevoelig voor vlekken. Desalniettemin er nice ding.
Toch vind ik het persoonlijk maar niks hoor die alienware desktop, een alienware laptop is dan weer wat anders, want ik vind zo'n desktop niet zo vet als een watergekoelde custom self build ...
maar goed op zich is het geen verkeerde machine als je op de specs af gaat...
Toch vind ik het persoonlijk maar niks hoor die alienware desktop, een alienware laptop is dan weer wat anders, want ik vind zo'n desktop niet zo vet als een watergekoelde custom self build ...
maar goed op zich is het geen verkeerde machine als je op de specs af gaat...
alleen van binnen vind ik hem nog al saai, ben eigelijk beetje aan het kijken wat er kan kwa meer waterkoelen, ( kaarten )
en dat alles binnen de kast blijft, aangezien het een medium tower is kan dat nog al lastig worden
temps,
met gamen
CPU: 50-60 graden
GPU,s 80-90 graden
nog al logisch eigelijk is de kast gewoon te klein, maar ook omdat hij pot dicht zit.
dus wat extra fannetjes en lucht aanvoer gaten/wegen, kan ik ook wel gebruiken.
maar om nu weer heel de kast te verzagen,, vind ik wel beetje zonde.
Vet man
Heb vroeger altijd lopen twijfelen of ik nou wel of niet een Alienware moest kopen, maar toch besloten om alles zelf te bouwen met het oog op waterkoeling.
Pc moet helemaal uitelkaar voor het painten van de binnenkant.
Dust
Alles moet worden gesleved, dus weer een mooi klusje, opzich kwa kabels valt het mee het is 1 kabel boom
1 nadeel van de kast de rechter kan moet je van binnen uit er afschroeven. dus niet echt handig
voordelen van de kast
HDD bay kunnen er uit.
Midden tray kan er uit.
Voeding volledig modulair 1 stekker. ( nadeel korte kabels )
Heeft te maken met die led aansturing voor de zijkant verlichting, links en recht en nog wat fan controllers die afleesbaar zijn in het alienware command center die ja dan ook weer aan kan sturen harder en zachter, en met elk graadje temp wat omhoog gaat kan je hem aut, mee laten draaien hoe warmer hoe sneller <<
Edit: die fan van die ( corsair h70/alienware wc koeler ) draait op max speed 4000 toeren Stijgt letterlijk op