Ik open hierbij een algemeen topic zodat je het over alles kan hebben over lief en leed. Het kan zijn als iemand overleden is of je een relatie probleem hebt. Post je probleem hier en zie hoe andere erover denken.
Het is wel fijn dat men ontopic blijft.
Ik heb een situatie in me hoofd, en nou zou ik graag willen weten hoe jullie erover denken.
Ik heb nou al meer dan 7 jaar een vriendin. Alleen erg `close` zijn kan het eigenlijk niet (meer) noemen. Ze doet wel allerlei dingen voor mij, maar verplicht haar zoiezo niks. Maar ben bang dat het nog `closer` zijn er niet van gaat komen.
Heb al genoeg dingen mee gemaakt met haar waardoor het `closer` zijn steeds slechter word. En ik ben eigenlijk wel een beetje uitgekeken op onze relatie. Ik weet hoe ze precies is..
En nou stel.. dat je iemand op het werk tegen zou komen en dat het wellicht wel iets zou kunnen worden (niet dat het al is of dat het gaat worden) maar stel.. ik woon samen.. wat zou je zelf in zo`n situatie doen?
Het is wel leuk om die vrouw mee naar huis te nemen, maar daar gooi je ook geen hoge ogen mee denk ik.:doubt:
Trouwens ik hoef niet meteen een nieuwe relatie. Ik zal die `nieuwe` vrouw zeg maar eerst beter willen kennen door wat te babbelen en contact te leggen, en dan zie ik het wel of het een nieuwe vis kan worden of dat het een domper is.