AzzKickr
Heresy grows from idlenes
haha. motor was zeker 25Kw. lol
neej wel netjes als subaru kan bij houden.
Ik heb paar keer een subaru wrc naast me gehad, (op een of ander manier twee snelle voertuigen bij een stoplicht doet ietsj met de mens haha) maar geen subaru die me bij houd. vanuit stop neemt een subaru iets voorsprong omdat je met motor niet direct vol gas kunt geven. ah laat de beste man even uitlopen, maar zodraje gas helemaal open kunt gooien en door schakeld naar 2, 3... zwaai zwaai
En dan komt er een bocht en komt die met zen M3 weer terug zwaai zwaai doen :031: Ik krijg het ervan op men heupen op het circuit. Komen ze met 250+ voorbij razen tot er een bocht is en dan zit ik weer achter die pipo's aan te rijden :eusa_snooty:
Nee ik heb het niet zo begrepen met motoren. Zegt me niets. Niet tegenstaande ik er wel kan inkomen dat je daar fun aan kan beleven ! Heb zelf tijdje Cagiva Mito gereden, model 916. Leuk maar werd het snel beu. Ik had die instapmotor gekocht in een opwelling omdat die racemonsters zoals die van jou er toch zo vet uitzien maar uiteindelijk paar maand later weer verkocht, kon me niet blijven boeien.