Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gisteren nieuwe blokje in een Nissan Xtrial gelepeld en in een laguna
Staan nog 8 blokken te wachten op reviseren. Ook nog een hele stapel VW polo versnellingsbakken. allemaal reviseren
Komt een klant met een slecht lopende motor uitgezocht en blijkt een koppaking te wezen. hup kopje vervangen.
direcht weer door naar een andere klus uitlaatspruitstukje vervangen, Daarna staat er nog een auto voor groote beurt en distrebutie riem vervangen.
en dat aan 3 verschillende auto,s
( sleutel werk blijft wel maar toch anders he )
Maar voordeel van dealerschap.
is dat als je je papieren hebt. makkelijker bij een andere dealerbedrijf aan de bak kan gaan.
en je kan je eigen helemaal specialie zeren in dat merk waarbij je werkt
Maar grootste reden van overstap naar dealer is toch wel meer werk. Want er was altijd wel een auto te kort in de garage. Sommigen komen op afspraak de andere komen zomaar binnenvallen. Der is geen goed systeem.
Bij een dealer weetje al 2 weken van te voren wat je gaat repareren. En ja de dealer waar ik ga werken heeft Uberbruggen
gewoon 2 stalen ronde dingen die uit de grond komen
Maar grootste reden van overstap naar dealer is toch wel meer werk. Want er was altijd wel een auto te kort in de garage. Sommigen komen op afspraak de andere komen zomaar binnenvallen. Der is geen goed systeem.
Bij een dealer weetje al 2 weken van te voren wat je gaat repareren. En ja de dealer waar ik ga werken heeft Uberbruggen
gewoon 2 stalen ronde dingen die uit de grond komen