Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hmm... idd...
Aan de ene kant hoop ik van wel, want wil graag weten hoe het verhaal verder verloopt.
Aan de andere kant ook weer niet, want ik vond Cloverfield 1 echt vet en heeft nu een goede indruk bij me achtergelaten.
Volgens mij zei die iets van "I heard the shit is wild in Tokyo".
Dan vlucht hij dus daarheen.
Maar noemde daar niks van dat Vin diesel daar iets te maken had.
In Tokyo Drift zie je die Han dus terug, waar hij zijn eigen bende heeft.
****spoiler****
In Tokyo Drift gaat Han ook dood.
Ik vond daarom al vreemd dat hij in F&F 4 speelde
had net storm rider 2 gezien, vind het vrij weird en lame some.
tevens ook een stukje van x-men 4 gezien met wolverine.
het is een raw versie, zie je gewoon de touwdtje enzo (herinnerd mij van de oude kungfu film waar je de kabels ook kunnen zien )
wel goede kwaliteit.
De nieuwe X-men: Wolverine, Transformers 2, Iron man 2 (Nieuwe Harry Potter :$) zijn de films waar ik enorm naar uitkijk!!! Man ben gek op dat soort films tot ongenoegen van mijn vriendin hahahahahaha!
haha! nice richard ik heb laatst met een meid naar bride wars gekeken, echt een film van niks.. zo voorspelbaar alles, zit niet echt een leuk verhaal in.
laatst ook nog P2 gekeken een horror, is toch wel ff zweten
en ook nog BIRTH die was toevallig op tv, ging ovre een vrouw haar man die was overleden en er kwam een reïncarnatie van die man en die vrouw wilde het niet geloven en ze stond op het punt met iemand anders te trouwen. heb helaas niet af gekeken viel in slaap maar het deel dat ik heb gezien vond ik goed en ben wel van plan die film een x te halen/kopen want was echt goed wat met nicole kidman trouwens
Ik kijk nu Fast and Furious 4, en viel me al op dat Tego calderon en Don omar erin spelen, dat zijn toevallig mn favo muziek artiesten en ben ook bij hun concert geweest, zondag ga ik weer naar hetzelfde concert maar nu met Immorales! echt ziek!