• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Akasa Vortexx Neo VGA Cooler

Prodigys

Premium Noob
Freddy,

Kun je toevallig aan deze koeler komen ?

Akasa Vortexx Neo

Geen enkele shop in NL heeft hem, enkel 1 shop in Duitsland, dus je zou er wel een mooie slag mee slaan !

Houdt de HD4850 op 29°C idle / 54°C load en dumpt de warme lucht uit de kast, dat is juist het mooie ten op zichte van de Arctic S1 oid...

Bedankt alvast voor de moeite !
 
Alvast bedankt voor de moeite Freddy !

Die koeler daar is ook niet mis, maar het gaat mij erom dat de hitte direct uit de kast word geleid. Kan je de Vortexx niet krijgen is er natuurlijk geen andere keus :) .
 
Sjonge, ze zijn bijna nergens te verkrijgen :S

Ik heb 2 distri's in Duitsland een mailtje gestuurd die het in hun assortiment hebben, ik hoop dat ze spoedig reageren.
 
Sjonge, ze zijn bijna nergens te verkrijgen :S

Ik heb 2 distri's in Duitsland een mailtje gestuurd die het in hun assortiment hebben, ik hoop dat ze spoedig reageren.

Ik hoop dat je ze kan krijgen !
Ben je de enigste Nederlandse shop die hem heeft...

Snap trouwens niet dat ie zo moeilijk te krijgen is, imo is het een perfecte koeler, zelfs beter dan de S1... Maarja, ff afwachten :) .
 
Sjonge, ze zijn bijna nergens te verkrijgen :S

Ik heb 2 distri's in Duitsland een mailtje gestuurd die het in hun assortiment hebben, ik hoop dat ze spoedig reageren.

Ik hoop echt dat je die koelers kan krijgen! Ik ben namelijk ook zéér geïnteresseerd in de Vortexx neo. Ook omdat ze de warme lucht de kast uit blazen + dat het goed in crossfire werkt! :001:
 
Ahhh Freddy klasse !

Zoals je ziet aan de lijst waar de koeler allemaal op past is het een ideale koeler ! Denk dat je hier nog veel van verkocht krijgt (op uitzondering van WC blokjes natuurlijk).

Hier bestel ik er ook 2 van, waarschijnlijk samen met de Diamond pasta :118: .
 
Het is al besteld. We krijgen het naar verwachting dinsdag binnen.

Het is aan te raden dat jullie het z.s.m. bestellen, dan worden de aantallen namelijk voor jullie gereserveerd.
We krijgen er niet zo heel veel van binnen, aangezien de leverancier niet meer heeft :( (5 stuks)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan