• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Air survivor

wow! :eek: kier is weer aan de gang, zelfs al zijn er negatieve reacties over deze case, toch gaat hij er wel wat moois van maken (we verwachten niet anders.. :D.. al die last op je schouders (A))

Had de kast al uitgezocht voordat ik de -neg. reacties had gelezen. het enige - punt wat ik nu nog tegen gekomen ben is wat lijm resten aan de binnenkant van de front cover, maar als dat alles is. Ook is het lastig om iets aan de buitenkant te verdanderen, vanwege de rubber coating.
Verder is het een heel orginele en strakke kast voor weing geld
 
Had de kast al uitgezocht voordat ik de -neg. reacties had gelezen. het enige - punt wat ik nu nog tegen gekomen ben is wat lijm resten aan de binnenkant van de front cover, maar als dat alles is. Ook is het lastig om iets aan de buitenkant te verdanderen, vanwege de rubber coating.
Verder is het een heel orginele en strakke kast voor weing geld

jouw kennende zal er vanzelf wel wat komen waarbij je denkt ''heey dat ga ik is doen'' je verzint vanzelf wel wat ;) :)
 


header.png


Update: acryl uurtje

Nog wat plaatjes van een plastic boer binnen gehad, en gelijk maar de zaag en boor in gezet

voor de 5.25 bay, het achterplaatje, dark red acryl

DSC06723.jpg


Bol koppies erin

DSC06726.jpg


Moet nog wel ff beetje mooi afwerken en randjes rond maken

DSC06724.jpg


De 5.25 bay cover, zo goed als klaar

DSC06744.jpg


De midplate was iets meer werk. Hiervoor heb ik een stuk zwart doorzichtig 5mm acryl gebruikt. In de werk bank en erachter een alu buis om te buigen

DSC06727.jpg


Na wat verhitten en buigen(met handschoenen aub) Een haakse hoek

DSC06729.jpg


Op maat gemaakt

DSC06730.jpg


Schoongemaakt en gaatjes in het acryl getapt. Moet er nog 1 in het midden van de 2 horizontale, voor de symmetrie

DSC06735.jpg


Het geheel

DSC06733.jpg


Uiteraard ff passen

DSC06739.jpg


Voeding ook ff aan, best leuk het rode led lampie erin

DSC06740.jpg


En het totaal plaatje

DSC06737.jpg


Grtzzz.
 
Kan wel, maar ben nu met 3 kasten tegelijk bezig. dus zit een beetje lange uitwerk tijd op
Aankomende week spullen voor deze build binnen, lili tower voor me eigen, en nog 1 voor een andere liefhebber
is dus een beetje druk. Sorry
 
Deze ga ik zeker volgen (heb er zelf 1'tje tweedehands op de kop getikt), ziet er tot nu toe veelbelovend uit...hulde. :038:

b.t.w. vraagje in zover je dit kan zien; :idee
is de metalen kast symmetrisch, onder t.o.v. bovenzijde ?
m.a.w. is het complete kunstof omhulsel 180 graden te draaien zodat de voeding onder het handvat komt te liggen zonder al te veel mod-werk ?
 
Het kan wel, maar is niet verstandig als je niet veel wil modden aan de kast. komt dan niet uit met je bedienings shield (power,usb enz.)
en in de onderste strook zit een sparing voor de big fan. dus zal aardig wat moeten aanpassen.
hou er dan wel rekening mee dat het allemaal een rubber coating is, dus lastig te herstellen. (randjes enzo)
 


header.png


Sponsor update

Eindelijk kunnen we ook weer verder met deze build.
Door aardig wat stommiteiten van een leverancier, heeft deze build wat vertraging opgelopen.
Maar is zeker niet doodgebloed ;)

In samenspraak met de opdrachtgever heb ik een mooi stuk plex laten maken en laten graveren.
Met het logo van Goudpensioen op een zegel

DSC07245.jpg


Het logo met sierletter "G"

En de website eronder

DSC07248.jpg


Met dezelfde vorm van de zegel,

DSC07250.jpg


een gat gemaakt in het paneel

DSC07246.jpg


en geplaatst

DSC07251.jpg


En verlichting erin geplaatst

DSC07254.jpg


En met hardware erachter

DSC07260.jpg


Verlichting zit rechts en onder, omdat het rood van de cpu cooler ook rood is en mooi
links het logo verlicht

DSC07271.jpg


Goudpensioen.nl ook mooi verlicht zo

DSC07273.jpg


En het logo ook goed verlicht

DSC07275.jpg


En nog een totaal shot in the dark

DSC07265.jpg


Ook nog een shotje out of the dark

DSC07263.jpg


Rondingen van het logo komen mooi uit met de rondingen van de kast
Nu hoop ik dat de leverancier snel het resterende spul leverd, krijg een beetje de balen van deze gasten.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bl4ckj4ck666 Air gun alphacool Waterkoeling 4
biopunk Suggestion: Bitspower air-exhaust (automatic) and water-exhaust fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Jason PHANTEKS Evolv Shift Air 2 Mini-ITX Case, Mesh Panel - Black or Grey HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B Zalman Reserator Custom Air Duct / Shroud Waterkoeling 2
I Waterkoeling set voor i7700k+1080GTX ti+MSI Z270 SLI PLUS+Carbide Series Air 540 Advies Waterkoeling Setup 1
Sw333t HTPC with Air Flow [HAF] Gallery & Build Logs 24
J hoe air bleeden uit loop? Waterkoeling 4
C Corsair Air Series AF120 LED Quiet Edition Wit Twin Pack, 120mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sw333t Ervaringen gezocht: Philips Air Fryer en Tefal Acti Fryer Gezondheid en Sport 3
F Nieuwe Systeem bouwen Corsair 540 AIR watergekoeld tips Waterkoeling 1
Vissa Corsair Air 240 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R Air Series SP140 LED HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
T Tips betreft R9 290 water koeling / evt air Waterkoeling 4
E Bitspower G1/4 Matte Black AIR-Exhaust Fitting - BP-MBETAIR HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sw333t Corsair Air Series SP120 PWM HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
JeanPaul [VERKOCHT] Diversen Waterkoeling + air producten (MOETWEG !) Verkocht 2
N Corsair Carbide Series Air 540 Cases en Modding 4
H Cooler Master Haf X ( AMD Edition )( Air Cooled ) Gallery & Build Logs 4
Sw333t Corsair Air Series Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
alain-s [CIP] Bel Air Gallery & Build Logs 112
Cygnitr0n Lian Li T60-1 Air Duct HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
D welke air koeling Overige Koeling 8
thiesggb HighFlow's gallery: Post pics of your Air Cooled Rigs Gallery & Build Logs 16
K Nieuwe kast? Eerst op air, vervolgens water. Cases en Modding 6
JeanPaul [INACTIVE] Wc/ air OPRUIMING MOET WEG ! Verkocht 21
M SilverStone SST-AP181 Air Penetrator Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
wijthoef Overstappen van WC naar Air, i7+4870x2 Overige Koeling 14
w4rlock Antec Lanboy Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
BETA911 Air of WC op i7 ... ? Waterkoeling 11
Sparky survivor met 2 x 200mm radiator?? Waterkoeling 13
R BitFenix Survivor HighFlow Product Suggesties en Nieuws 36

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan