Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Een nieuwe tool voor het modden, de airbrush deze starterspack gekocht om te kijken of het wat is.Voor een eerste keer vindt ik het aardig gelukt, natuurlijk zijn er verbeter punten maar daar kunnen we aan werken.Deze kleuren ga ik gebruiken voor de case. (red madder dark, black)Eerst heb ik de kleur (red madder dark) gebruikt en heb vervolgens met de airbrush en een penseel de kleur (black) aangebracht, voor een eerste keer vindt ik het aardig gelukt. Sorry dat de foto`s niet allemaal scherp zijn, dit zal ik verbeteren in de volgende update.
Een nieuwe tool voor het modden, de airbrush deze starterspack gekocht om te kijken of het wat is.
Voor een eerste keer vindt ik het aardig gelukt, natuurlijk zijn er verbeter punten maar daar kunnen we aan werken.
Deze kleuren ga ik gebruiken voor de case. (red madder dark, black)
Eerst heb ik de kleur (red madder dark) gebruikt en heb vervolgens met de airbrush en een penseel de kleur (black) aangebracht, voor een eerste keer vindt ik het aardig gelukt.
Sorry dat de foto`s niet allemaal scherp zijn, dit zal ik verbeteren in de volgende update.