na vier jaar lang niks meer gedaan te hebben aan pc door diverse hardware tegenslagen ben ik er dus een tijd tussen uit geweest.
Nou ben ik al meerdere dagen mezelf aan het oriënteren maar kom niet uit er is veel veranderd in de loop der tijd.
Nu dus mijn volgende vragen voor advies voor aanschaf nieuwe hardware.
Ik heb een voorkeur voor asus. Werkte altijd goed. Misschien zijn er betere merken tegenwoordig maar ben daar niet van op de hoogte.
Wat ik wil en doe met me pc.
Speel veel Warface en Euro truck Sims. Ben veel bezig met muziek.
Wat ik nog heb en graag herbruik zijn me Case een antec P180 mini.
Ik wil dus een pc gaan bouwen van begin af aan. Eisen zijn stil en cpu en gpu te gaan koelen en evt mobo met wc. Overclocken is voor mij niet meer van toepassing de stilte wel.
Welke os is slim te gebruiken
Welke type mobo
Welke type harddisk
Welke type processor
Welk type geheugen
Welke type gpu
Welke voeding
wat ik zelf nog heb liggen zijn. Een bayres met 1/2 koppelingen. een liang d5 pomp met 1/2 aansluiting en slangen.
Kunnen jullie me helpen
Nou ben ik al meerdere dagen mezelf aan het oriënteren maar kom niet uit er is veel veranderd in de loop der tijd.
Nu dus mijn volgende vragen voor advies voor aanschaf nieuwe hardware.
Ik heb een voorkeur voor asus. Werkte altijd goed. Misschien zijn er betere merken tegenwoordig maar ben daar niet van op de hoogte.
Wat ik wil en doe met me pc.
Speel veel Warface en Euro truck Sims. Ben veel bezig met muziek.
Wat ik nog heb en graag herbruik zijn me Case een antec P180 mini.
Ik wil dus een pc gaan bouwen van begin af aan. Eisen zijn stil en cpu en gpu te gaan koelen en evt mobo met wc. Overclocken is voor mij niet meer van toepassing de stilte wel.
Welke os is slim te gebruiken
Welke type mobo
Welke type harddisk
Welke type processor
Welk type geheugen
Welke type gpu
Welke voeding
wat ik zelf nog heb liggen zijn. Een bayres met 1/2 koppelingen. een liang d5 pomp met 1/2 aansluiting en slangen.
Kunnen jullie me helpen