Ik denk dat ik toch wat ga modden.
Ik denk dat ik redelijk eenvoudig plek kan maken in de onderkant van de case waar nu de hdd cage zit. het tussenschot gaat eruit en de bracker waar de hdd cage aan vast zit. Er is dan volgens mij genoeg plek om een 240 rad te plaatsen. Misschien zelfs 2 (in de breedte heb ik 180mm ruimte). Vanaf de voorkant van de case tot aan het tussenschot is ongeveer 240mm. Ik heb dan daar toch wel wat ruimte.
Ook kan ik dan naar mijn idee de psu op dezelfde plek laten zitten wat ik wel prettig vind.
Nu vraag ik mij af hoe ik deze rads het beste vast kan gaan maken. Ik moet een soort van brackets hebben waar wat speelruimte in zit. Is er iemand op de hoogte of deze bestaan? Ik heb die speelruimte nodig om de
fans van de rads zo dicht mogelijk aan te kunnen sluiten op het zijpaneel zodat ze geen valse lucht zuigen / warme lucht de case inblazen.
Wat ook nog zou kunnen is een afdicht rand maken de zijpanelen. Alhoewel ik niet weet hoe ik dit zou moeten doen.
Tips zijn erg welkom!?
even rekensommetje voor in de breedte. ik heb 180mm ruimte. 2 x 120 mm
fans kost in de breedte 50mm. 180mm - 50 mm = 130 mm over. ik zou dus in principe plek hebben voor 2 60mm dikke rads. deze som klopt toch? ik zit namelijk aan
deze te denken.
zijn er soortgelijke buildlogs waar ik af kan kijken? Misschien niet dezelfde case maar wel zelfde mods?