Geachte Lezer's
Zelf ben ik nieuw hier , en wou graag wat info over water koeling en waar ik zoal op moet letten.
Mijn Setup :
Intel Core I7 3930 K Boxed Turbo Frequentie 3.8 Ghz
Asus Rampage IV extreme
Socket 2011
Moederbord chipset Intel X79
Gigabyte Geforce Gtx 770 2048 Mb
Het liefst wil ik zowel de Cpu en de chipset water gekoeld hebben.
Gpu zou een opties zijn.
De ventilator van de Chipset is defect , en zie het niet zitten om daarom een nieuw moederbord te kopen . vandaar de overstap naar waterkoeling.
Mijn computer kast is een :
Cooler Master Cosmos II
<tbody>
</tbody>
Mijn Budget Liever niet hoger dan €350
Maar als het niet anders is , dan is het niet anders. :icon_razz:
Het hoef niet een van de goedkoopste te zijn , want goedkoop koop , is duur koop!
De computer kast is gesloten , en heb daarom liever de Compete waterkoeling Intern.
Dus geen Toeter en bellen aan de buiten kant , anders is de kast al helemaal niet meer te verplaatsen. ( weegt al ruim : 22 kilo Leeg, nu 30/35 kilo?)
Met Vriendelijk Groet,
Dennis Posthuma
Zelf ben ik nieuw hier , en wou graag wat info over water koeling en waar ik zoal op moet letten.
Mijn Setup :
Intel Core I7 3930 K Boxed Turbo Frequentie 3.8 Ghz
Asus Rampage IV extreme
Socket 2011
Moederbord chipset Intel X79
Gigabyte Geforce Gtx 770 2048 Mb
Het liefst wil ik zowel de Cpu en de chipset water gekoeld hebben.
Gpu zou een opties zijn.
De ventilator van de Chipset is defect , en zie het niet zitten om daarom een nieuw moederbord te kopen . vandaar de overstap naar waterkoeling.
Mijn computer kast is een :
Cooler Master Cosmos II
Afmetingen | |
Hoogte | 704mm |
Breedte | 344mm |
Diepte | 664mm |
<tbody>
</tbody>
Mijn Budget Liever niet hoger dan €350
Maar als het niet anders is , dan is het niet anders. :icon_razz:
Het hoef niet een van de goedkoopste te zijn , want goedkoop koop , is duur koop!
De computer kast is gesloten , en heb daarom liever de Compete waterkoeling Intern.
Dus geen Toeter en bellen aan de buiten kant , anders is de kast al helemaal niet meer te verplaatsen. ( weegt al ruim : 22 kilo Leeg, nu 30/35 kilo?)
Met Vriendelijk Groet,
Dennis Posthuma