Jamalietjuh
New member
Beste mensen van Highflow, ik ben bezig met overklokken van mijn CPU en ik heb veel koelingsproblemen omdat ik een hoge overklok heb. 4500Mhz op 1.375V. Daarbij heb ik al een H100i weten te bemachtigen en nog word de cpu 100 graden celcius.
Nu wil ik dus een custom waterkoelingssetje kopen en vraag hierbij jullie advies.
Budget:
250,- exclusief verzenden.
Wat ik zelf al gevonden heb:
Ik heb zelf al een beetje rondgekeken, en zag voor dit budget 120MM radiatoren wat ik eigenlijk niet snap. Voor dit budget kan je toch ook makkelijk een 360MM radiator hebben?
Hieronder een lijstje wat ik zelf al gevonden heb,
Radiator: Alphacool NexXxoS ST30 Full Copper 360mm - 14158
CPU blok: EK-Supremacy - Full Copper
Pomp / Reservoir: Aqua-Computer Aqualis ECO G1/4 - 34037 l Als ik het goed begrijp is dit een pomp en reservoir in één?
De rest heb ik totaal geen verstand van, zoals welke fittingen ik moet hebben, welke slangen, welke vloeistof. En daarbij vraag ik jullie hulp.
Technische specificaties Hardware:
Proccesor:
Intel core i7 4770K @ 4.50Ghz @ 1.375V
Videokaart:
MSI NVIDIA GeForce GTX 770 2GB Vram
Moederbord:
MSI Z87 G45 Gaming
Behuizing:
Coolermaster Cosmos SE Window
Voeding:
Corsair RM 750 Watt
Overige vragen:
Aangezien ik zelf totaal geen ervaring hebt om dit te doen, is het mogelijk dit door bijvoorbeeld Highflow in elkaar te laten zetten? Of is er iemand die in de omgeving Brabant woont en mij kan helpen? Ik wil namelijk niet heel mijn hardware verpesten door een kleine fout..
Ik hoop dat jullie voldoende informatie hebben om mij te kunnen helpen! Mijn dank is groot!
Nu wil ik dus een custom waterkoelingssetje kopen en vraag hierbij jullie advies.
Budget:
250,- exclusief verzenden.
Wat ik zelf al gevonden heb:
Ik heb zelf al een beetje rondgekeken, en zag voor dit budget 120MM radiatoren wat ik eigenlijk niet snap. Voor dit budget kan je toch ook makkelijk een 360MM radiator hebben?
Hieronder een lijstje wat ik zelf al gevonden heb,
Radiator: Alphacool NexXxoS ST30 Full Copper 360mm - 14158
CPU blok: EK-Supremacy - Full Copper
Pomp / Reservoir: Aqua-Computer Aqualis ECO G1/4 - 34037 l Als ik het goed begrijp is dit een pomp en reservoir in één?
De rest heb ik totaal geen verstand van, zoals welke fittingen ik moet hebben, welke slangen, welke vloeistof. En daarbij vraag ik jullie hulp.
Technische specificaties Hardware:
Proccesor:
Intel core i7 4770K @ 4.50Ghz @ 1.375V
Videokaart:
MSI NVIDIA GeForce GTX 770 2GB Vram
Moederbord:
MSI Z87 G45 Gaming
Behuizing:
Coolermaster Cosmos SE Window
Voeding:
Corsair RM 750 Watt
Overige vragen:
Aangezien ik zelf totaal geen ervaring hebt om dit te doen, is het mogelijk dit door bijvoorbeeld Highflow in elkaar te laten zetten? Of is er iemand die in de omgeving Brabant woont en mij kan helpen? Ik wil namelijk niet heel mijn hardware verpesten door een kleine fout..
Ik hoop dat jullie voldoende informatie hebben om mij te kunnen helpen! Mijn dank is groot!
Laatst bewerkt: