Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik heb geprobeerd om iets in sketchup te maken en vind zelf dat het toch aardig is gelukt aangezien het de eerste keer was dat ik in sketchup werkte, maar dit is wat ik in gedachten had:
hoeveel meter slang zou ik ongeveer nodig hebben en ik zat te denken aan, 3 normale fittingen en voor de rest fittingen de kunnen draaien zoals deze: 10MM (3/8) Feser Schroeffitting 45 Graden Rotary - G1/4 of zou dat niet nodig zijn om zoveel van die te gebruiken want ze zijn aardig duur dus ik gebruik ze zo min mogelijk. iemand nog tips,aanmerkingen?
je fan bij de voeding gaat geen airflow krijgen nu. Is het niet slimmer om de fans in pull opstelling (dus boven je rad) te zetten en wat ruimte te maken tussen case en rad?
je fan bij de voeding gaat geen airflow krijgen nu. Is het niet slimmer om de fans in pull opstelling (dus boven je rad) te zetten en wat ruimte te maken tussen case en rad?
sorry voor de onduidelijkheid, maar het is de bedoeling dat tussen de case en de fans ruimte komt te zitten zodat ze lucht kunnen zuigen,,,,.. en dus niet tegen de kast aan zitten maar er een paar cm boven..