• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Advies voor mijn waterkoeling setup

Oké helemaal goed. Of gewoon melk, nog goedkoper! :p Hier nogmaals mijn karretje: Winkelwagens :: Cooling list - HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! Mis ik hier nog iets naast de haakse links? De GPU blokken zijn al besteld. Bitspower VG-NGTX980GXHOF Acrylic Top With Stainless Panel (White) - BP-WBVGNGTX980GXHOFNPACWH Deze namelijk 2X

oops http://www.highflow.nl/aansluitinge...nk-sli-cf-adapter-bp-mbwp-c47-matt-black.html moet 4 zijn uiteraard

Ohja wat ik nog mis is leds! witte led strip die mooi licht zal geven in de kast. enige aanraders?
 
Als je zelf gaat buigen is dat idd genoeg.
Maar dan moet je nog een buigkoord hebben en een heatgun.

En een matblack kraantje is er ook, maar dan moet je niet een splitter vergeten.
Bitspower Valve / Kraan Matt Black BP-MVV-MBK
Bitspower G1/4 naar G1/4 (2x OD) Verbindingsstuk Mini Matt Black BP-MBWP-C42
Bitspower G1/4 Matt Black Stop Fitting BP-MBWP-C06
De T blok mocht het nodig zijn: Bitspower G1/4 T-Block Matt Black BP-MBTMB

T blok is alleen nodig als je niet via 1 van de extra inlets een drain kan maken op je pomp tomp.

En kwa ledstrips heb ik geen idee eigenlijk.
 
Ik denk dat ik de kraan even achterwege laat voor nu, gezien de kosten hehe. Hoeveel haakse fittings zal ik ongeveer nodig hebben? Ik denk dat ik dan gewoon dat aantal bestel en wat ik overheb terugstuur.

EDIT: Geloof dat ik beter zelf kan buigen om de kosten te drukken. wil zo ongeveer rond de 700 uitkomen namelijk. denk dat zulke dingen dan mooi zijn voor wanneer ik weer wat centjes opzij heb gezet hehe.
 
Is wel compleet zo.
Ja tegen buigen, barsten en plat gaan van een bocht.
Zeker dat laatste, zonder buigkoord blijft je bocht nooit rond.
Zoek maar eens filmpjes op over buigen van PETG/Acrylic.
Overal hebben ze zo'n rubberen koord.
 
Oke ik snap het. Zal het opzoeken. Nou nog even beslissen of ik die zwarte fittings omzet naar witte :p En daarna bestellen! In ieder geval heel erg bedankt voor alle hulp, kan ik binnenkort (hopelijk volgende week) aan de slag en zal ook een korte buildlog posten!

Mocht je nog iets te binnen schieten wat ik goed kan gebruiken laat het me maar weten!
 
hey, ik kan je winkelmandje niet bekijken, volgens mij gaat er iets niet goed.

Ik had gezegd dat ik mee zou kijken maar was de laatste dagen ff druk met wat anders geweest...
 
Mooi setje! Je hebt zo wel alles (alhoewel je tijdens het bouwen vrijwel altijd op iets stuit wat je niet voorzien had).
ArctiClean of Isopropanol alcohol is altijd wel handig om in huis te hebben.
Je kan daarmee vuiligheid goed schoonmaken en jouw CPU en waterblok goed voorbereiden voor de koelpasta.
 
Yup cablecomb gebruikt 3MM kabels, ze hebben net een weekje terug hun eigen Cablemod cablecombs uitgebracht, die zullen binnenkort verkrijgbaar zijn. Dus waarschijnlijk wat ik had gelinkt zijn third party combs. Zal eens op het suggestie topic posten.

Anyways, back to topic.http://www.highflow.nl/index.php?di...d=10376&hash=9e2cdb70b2052016dc71b03c129be203 Zit ik nu goed? ben namelijk van plan vandaag te bestellen.

Oh en nog een persoonlijke voorkeursvraag: http://www.highflow.nl/aansluitinge...i-link-for-od-12mm-deluxe-white-bp-dweml.html of http://www.highflow.nl/aansluitinge...lti-link-for-od-12mm-matt-black-bp-mbeml.html voor mijn build?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Robin Ik zoek advies voor mijn systeem Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies voor mijn eerste waterkoeling, voor mijn game pc Advies Waterkoeling Setup 6
D Advies voor mijn eerste loop. Advies Waterkoeling Setup 2
S Advies gevraagd voor mijn 7870 in Crossfire met BF3 / BF4 Problemen & Oplossingen 32
P advies gevraagt voor mijn loop Waterkoeling 0
chicken Advies voor mijn eerste waterkoelings setje Advies Waterkoeling Setup 12
N Graag advies voor waterkoeling setup voor mijn 3960X Advies Waterkoeling Setup 6
A Advies en controle nodig voor mijn setup Advies Waterkoeling Setup 13
H Advies waterkoeling voor mijn pc Advies Waterkoeling Setup 15
J Advies gezocht voor nieuw systeem eind 2023/begin 2024 Waterkoeling 2
D Aanvraag voor informatie en advies voor GPU waterkoeling HighFlow Forum 2
D Advies voor waterkoeling setup GPU Advies Waterkoeling Setup 3
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
I Advies voor een watergekoelde DL380 G7 Server Advies Waterkoeling Setup 5
M Advies voor stille build [5800X, 2080RTX] Advies Waterkoeling Setup 1
R Advies pomp voor eerst installatie Advies Waterkoeling Setup 2
P Advies nodig voor waterkoeling (1e keer) Advies Waterkoeling Setup 7
Z Advies waterkoeling voor een beginner Advies Waterkoeling Setup 7
D [Advies] Vervangen 90 graden bochtje voor RP-452X2 Advies Waterkoeling Setup 1
F Advies gevraagd voor pc met 2 GPU's + Watercool setup Advies Waterkoeling Setup 13
S Delidded i7 7820X 4.8GHz OC, GTX 1080Ti, Advies nodig voor custom waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 4
Freddy Advies gevraagd voor hardware keuze (mobo+CPU+RAM) Werk PC? Hardware & Software 9
M Hulp gevraagd voor juiste configuratie. Advies koppeling/Radiateur Waterkoeling 2
M In Win 805I advies gevraagd voor plaatsen fans. Waterkoeling 33
M Advies gevraagd voor 2 de reservoir Waterkoeling 2
J HELP! Advies nodig voor simpele stille setup Advies Waterkoeling Setup 1
M aangepast advies gevraagd voor een newbee Waterkoeling 7
A Advies voor een ventilatorloos servertje Advies Waterkoeling Setup 19
P Advies gevraagd voor keuze 420 radiator Waterkoeling 10
B Advies voor nieuwe tubing Advies Waterkoeling Setup 12
G advies voor waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 26
M Advies gevraagd voor nieuwe gaming pc (4790K, ASUS M7F) Advies Waterkoeling Setup 31
S Tips/advies gevraagd voor nieuwe set-up waterkoeling. Advies Waterkoeling Setup 6
S Mening/Advies voor nieuwe pomp/reservoir Advies Waterkoeling Setup 1
DieHard Advies waterkoeling voor xbox 360 slim. Advies Waterkoeling Setup 5
P advies gevraagd voor water koeling Advies Waterkoeling Setup 4
P [Waterkoeling] Advies voor 1e keer? Advies Waterkoeling Setup 15
L Advies voor componenten 1e WC PC Advies Waterkoeling Setup 6
D Advies nodig voor 1ste build Advies Waterkoeling Setup 3
G Advies waterkoeling voor 3x 7990 (liefst 4x 7990) Advies Waterkoeling Setup 7
K Corsair Obsidian 650D (advies voor andere fans) Cases en Modding 2
C Graag hulp/advies voor een waterkoeling setup! Advies Waterkoeling Setup 3
Thieutje Graag wat advies inzake waterkoeling setup voor nieuwe high-end IVY build Advies Waterkoeling Setup 39
D Advies, thick 360 rad genoeg voor i3930 (OC) + GTX680 + Chipset ? Advies Waterkoeling Setup 3
D Advies voor waterkoeling Setup Advies Waterkoeling Setup 15
D Advies voor radiator keuze, XSPC RS120 vs EK XT120 Advies Waterkoeling Setup 1
the_cyberspace Advies gevraagd voor een compleet setje Advies Waterkoeling Setup 4
anub1s18 advies voor stilste radiator sandwich Waterkoeling 4
L Advies nodig voor het bouwen van eerste water cooling setup. Advies Waterkoeling Setup 12
S Advies gevraagd bij keuze van MB voor gamen Hardware & Software 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan