Thx voor de reply.
Het lijkt mij toch dat er genoeg ruimte is, of vergis ik mij wellicht ?
In de bijlage heb ik het layout van het bord gedaan, met de bijbehorende kleuren.
Het lijkt wat amateuristisch, maar ik heb het met een Mini laptop van Acer gedaan. (mijn
huidige pc, deed weer eens niets meer). Uitleg bijlage:
De Zotac AMP komt in de eerste slot (geel)
Aangezien er tussen slot 1 en 2 een extra slot ruimte zit, zou de Asus Xonar D2X PCI-e 1x (Blauw) er ook ingestoken kunnen worden. Zoals je ziet zit deze tussen stot 2 en 3 in.
Slot 3, (paars) zit normaal op de plaats waar een slot 5 ook kan zitten. Zit is in de meeste
gevallen een PCI slot. Aangezien er genoeg ruimte moet zijn, zou een 2e AMP in PCI-e 16x - 3
kunnen. Aangezien dat deze twee toch niet gebruikt gaan worden.
Voor als de bijlagen niet geopend kan worden, heb ik hier de normale layout (zonder bewerking):
je kan ook zelf een andere koeler op een standaard kaart zetten (kan je nog degene naar jou keus uitkiezen ook )
Eingelijk vind ik de koeler op de AMP best wel mooi. Verder is de AMP standaard wat
overgeclocked. Daarnaast zit er bij de Zotac AMP een
Razer Deathadder muis.
Ik was toch opzoek naar een
Razer muisje. Als je de muis van de prijs afhaald, kost
deze custom koeler en overclock. mij omgerekend nog geen € 40 meer dan een standaard GTX 480.
Hoewel ik weet wat jij bedoelt, is er in de webshop waar ik het systeempje ga kopen,
niet zoveel keus in custom koelers. Bij andere zaken, zal ik denk ik toch wat duurder
uitzijn, als de omgerekende € 40 extra voor de Zotac AMP.
Later bij een 2e, zou ik voor water koeling kunnen kiezen, maar dat zal denk ik dan toch pas naar de aanschaf van de tweede komen. Intussen zal wel het een en ander
qua grafisch geweld veranderen. Een water koel set is later zo wie zo een hele goede upgrade van mijn aankomende
Corsair H50.
btw. Wat ik het mooie aan die water koel setjes vind; je kunt het helemaal op je eigen smaak qua materialen en kleur bij elkaar zoeken. Zelf ben ik een voorstander van zwart gecombineerd met nikkel. Hoewel mijn aankomende systeem zwart/rood zal zijn, is rood niet mijn favo kleur. Met Custom Waterkoeling, kun je dat ook nog eens zo veel mogelijk wegwerken. Maar dat is een update voor op een later tijdstip