Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
wil je wat nice en compact kan ik deze wel aanraden :[URL unfurl="true"]https://www.highflow.nl/watercooling/aansluitingen/fittingen/bitspower/bitspower-water-exhaust-fitting-matt-black.html[/URL]heb er momenteel 2 in gebruik en werkt zo prima, leg er wel altijd nog een stuk keuken rol onder voor eventuele druppeltjes maar in de keren dat ik deze gebruikt heb zijn het enkele druppeltjes geweest, vast bij de 2e fitting los halen dat er nog een heel klein beetje (druppeltje of 2-3 tussen de o-ring en de hoofd fitting zaten.is zo gewoon een grote stop fitting en als je de 2e fitting er op draait druk je een veer in om het water er uit te laten.op die 2e fitting een soft tubing fitting monteren met een stukje soft tubing en drain zit op je pomp gebouwd en indien nodig dekseltje er af en 2e fitting er op draaien voor hem leeg te laten lopen.wel tip tis een 2 pack...khad er 2 bestelt en heb dus 2 reserve >.>
wil je wat nice en compact kan ik deze wel aanraden :
[URL unfurl="true"]https://www.highflow.nl/watercooling/aansluitingen/fittingen/bitspower/bitspower-water-exhaust-fitting-matt-black.html[/URL]
heb er momenteel 2 in gebruik en werkt zo prima, leg er wel altijd nog een stuk keuken rol onder voor eventuele druppeltjes maar in de keren dat ik deze gebruikt heb zijn het enkele druppeltjes geweest, vast bij de 2e fitting los halen dat er nog een heel klein beetje (druppeltje of 2-3 tussen de o-ring en de hoofd fitting zaten.
is zo gewoon een grote stop fitting en als je de 2e fitting er op draait druk je een veer in om het water er uit te laten.
op die 2e fitting een soft tubing fitting monteren met een stukje soft tubing en drain zit op je pomp gebouwd en indien nodig dekseltje er af en 2e fitting er op draaien voor hem leeg te laten lopen.
wel tip tis een 2 pack...khad er 2 bestelt en heb dus 2 reserve >.>