Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
www.sallandautomatisering.nl
met window 272
ik vind alternate aan de dure kant ook voor hun service ben grote fan van 4launch en als ik daar wat niet kan vinden ga ik naar salland
Coolermaster Cosmos S al overwogen?
Daar kan je heel simpel en standaard een 360 radiator in de bovenkant monteren, zonder zagen etc.
Daarbij is het ook nog eens mooie kast vind ik
Coolermaster Cosmos S al overwogen?
Daar kan je heel simpel en standaard een 360 radiator in de bovenkant monteren, zonder zagen etc.
Daarbij is het ook nog eens mooie kast vind ik
dan rag je die der toch af hahah . nee die silverstone vind ik ook gewoon geil:$
Mischien de Gigabyte Aurora 3D al geprobeerd? t kan dan wel niet allemaal intern ( zonder aanpassingen ), maar hij ziet er wel netjes uit mischien de binnenkant nog eventjes zwart spuiten en klaar is kees.:004:
Ik vind de Lian-Li p80 echt bruut. of als je alles netjes weg wilt werken vind ik de V2100B echt vet!. prijs is dan ook gewoon veels te hoog! 329 euro :\
dat is de normale versie ^^ niet de ATI versie ^^ dat is de P80R. met zo'n Spider logo enz van Amd. en de V2100B bestaat volgens mij niet eens typfout. V2110B.
ik vind het wel vet als ze daaronder zo'n compressor hebben gebouwd.
Check www.mips-computer.de maar is. ik vind het er wel vet uit zien ^^