Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Daar zit dan wel weer wat in, maar het zal uiteindelijk wel er aan liggen wat voor hardware Dave er verder nog in heeft zitten. Als hij zelf 200 euro wilt uitbesparen dan 4870 als hij 200 euro extra voor een paar fps meer wilt betalen dan de GTX280 of de 9800GX2.Persoonlijk ben ik niet een liefhebber van SLI of Crossfire, puur omdat er altijd betere videokaarten komen. Het is natuurlijk hartstikke mooi als je er de middelen voor hebt dan zal ik het ook doen maar aangezien ik geen dief ben van mijn eigen portemonnee....
Daar zit dan wel weer wat in, maar het zal uiteindelijk wel er aan liggen wat voor hardware Dave er verder nog in heeft zitten. Als hij zelf 200 euro wilt uitbesparen dan 4870 als hij 200 euro extra voor een paar fps meer wilt betalen dan de GTX280 of de 9800GX2.
Persoonlijk ben ik niet een liefhebber van SLI of Crossfire, puur omdat er altijd betere videokaarten komen. Het is natuurlijk hartstikke mooi als je er de middelen voor hebt dan zal ik het ook doen maar aangezien ik geen dief ben van mijn eigen portemonnee....