• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Waarom niet :S Geef daar is 1 geldige reden voor?

Ik heb een Nvidia kaart op een Crossfire bord dus waarom de GTX280 of 9800GX2 kopen als een 4870 al toereikend is en de 9800 infeite keihard pwnd :S

Een ATI kaart in een SLI moederbord levert totaal geen problemen op, een Nvidia kaart in een Crossfire bord ook niet de enigste "minpunt" is dat je geen SLI kan draaien of Crossfire in die situaties. Het is echter ook maar net de vraag of je dat wilt met een MSI P6N SLI aangezien die al een beetje gedateerd is. Dan zou je net zo goed het extra geld voor een tweede GTX280 of 9800GX2 (of het verschil in prijs van de kaarten) kunnen uitgeven aan een nieuw moederbord/CPU etc.

Ik zelf weet het wel ik zou gaan voor de 4870 puur omdat die een perfecte prijs/prestatie verhouding heeft. Want 200 euro verschil is niet niks.

Prijzen:

Reviews:

Als je nog iets langer wilt wachten dan zal ik voor de 4870X2 gaan tenminste als er meer reviews beschikbaar zijn:

Terug
Bovenaan