Als je dat voor die prijs kan krijgen is dat inderdaad best ok. Maar je gaat het defecte moederbord dan gewoon verhuizen? Of heb je nog recht op garantie dat je het eerst opstuurt?
In elk geval heb je zo terug een stabiel systeem, dan kan je kijken om je ram uit te breiden naar 6GB, let wel dat alle stickjes hetzelfde zijn
en dan is je eerste stap rond.
De volgende stap die ik in jouw situatie zou zetten is die naar een betere videokaart. Je 48x0's zijn al flink verouderd en zijn zoizo niet optimaal voor crossfire(2 verschillende kaarten), draaien ze uberhaupt wel in crossfire nu? In jouw geval zou ik een upgrade naar 1 kaart aanraden, ook hier kan in jouw geval een goede 2de hands al voldoende verschil maken dat je toch weeral een paar jaar weg kan. 1 kaart heeft ook een aantal voordelen: Je systeem is zuiniger, een upgrade is toch een stukje makkelijker, je hoeft maar 1 onderdeel te upgraden wanneer de nood zich voordoet, het koelt ook makkelijker, je kan een dikke 3 slots koeler gebruiken die alle ruimte heeft om lucht aan te zuigen, en bepaalde vereisten van je systeem verminderen, je hebt geen voeding met 4 PCI-e aansluitingen meer nodig, je kan later makkelijk naar een m-atx bord/case over schakkelen, etc.
Ik zal je nog een PM sturen ook met wat tips