Johnny Moderator Forumleiding 7 mei 2012 #21 Nee die zijn meteen heel erg prijzig, misschien wel sneller, maar extreem overclocken zie je mij toch niet aan beginnen. Geheugen is eigenlijk al zeker, en die vengeance bevalt me wel
Nee die zijn meteen heel erg prijzig, misschien wel sneller, maar extreem overclocken zie je mij toch niet aan beginnen. Geheugen is eigenlijk al zeker, en die vengeance bevalt me wel
Johnny Moderator Forumleiding 7 mei 2012 #22 Ik neem aan dat ik zoiezo veel prestatiewinst ga merken? Ik heb nu: 920 d0 6gb ram 5970 rampage ii gene En dan ga ik naar: 2600k 16gb ram gtx 680 Asus sabertooth p67 rev 3.0
Ik neem aan dat ik zoiezo veel prestatiewinst ga merken? Ik heb nu: 920 d0 6gb ram 5970 rampage ii gene En dan ga ik naar: 2600k 16gb ram gtx 680 Asus sabertooth p67 rev 3.0
Sw333t I Love my NUC 7 mei 2012 #23 Verschil ga je wel merken. Maar om er een percentage aan te hangen is lastig om te zeggen. Kijk, kies je voor enkel een andere gpu met eventueel extra ram (met behoud van je 920), dan ga je ook verschil merken.
Verschil ga je wel merken. Maar om er een percentage aan te hangen is lastig om te zeggen. Kijk, kies je voor enkel een andere gpu met eventueel extra ram (met behoud van je 920), dan ga je ook verschil merken.