• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Hallo Cookiesmonster

Ik heb het even na gekeken en de chieftec Mesh CH01B-B-B is nou niet de beste kast als het gaat om airflow.

De lucht komt via de zijkant binnen gelijk op je hdd's en gaat via de tegenovergestelde zijkant er weer uit.

Hierdoor komt er wel wat lucht in de rest van de behuizing maar niet veel en deze lucht word lekker opgewarmd door de 8 hdd's  die daar dan hangen.

Ook klopt de verhouding qua ventilatoren niet echt 2x 80 in en 2x 120 uit ( je voeding telt ook mee ) 

Nou weet ik persoonlijk niks van de Adaptec 51245 en hoe warm deze word dus daar kan ik je niet echt bij helpen of deze echt gekoeld moet worden.

Maar ik zou persoonlijk zeker 1 ventilator in de deur zetten op de onderste plek ( met de luchtstroom naar binnen ) en de 120 mm onder je voeding op een laag rpm zetten.

Voor de ventilatoren voor de hdd's kunt u het best hoge druk ventilatoren gebruiken.

Voor de deur een hoge airflow ventilator.

Qua bevestiging's materialen is er best veel te krijgen ivm anti trilling maar dit kunt u het best aan Freddy vragen

Dit is hoe ik er persoonlijk over denk. 

Mvg 

Eppy

Terug
Bovenaan