Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

hierbij een vraag over waterkoeling ik zoek een redelijk advanced waterkoeling loop voor de socked 2011 4930k intel i7 processor en eventuel voor in de toekomst socked 2011-3 indien mogelijk als dat kan. daarbij ook video kaart watercooling mogelijkheid als uitbrijding waaronder de gtx 980 sli. mijn prijs klasse voor full waterkoeling bedraagd rond de 500 euro en de 1500 euro. en het liefste van merk EK.

waarom wil ik waterkoeling omdat mijn pc set-up simpel weg te warm word voor mijn doen. en vooral als ik ook nog aan overclocken wil gaan denken. dus ik hoop dat ik in deze prijs klasse aardig advenced loop kan neer tikken?. de kast waar het in komt te zitten is de 900D van corsair als ik het goed heb. mijn idee is om 1 groote 4 rads helemaal onderin te doen samen met een 2 rads dat ik onder ook nog me voeding kwijt kan en dan nog 1 bove in en een 1 rad 8ter in de zijkant. hierbij een link van een foto build van hoe ik de radiators in gedachte heb

Screenshot by Lightshot   alvast bedankt voor jullie hulp meer informatie nodig laat het a.u.b weten  groeten jelmer

Terug
Bovenaan