HAHAHAHAHAHA Daar mag je zelf achter zien te komen ;).
MonsterEnergy Formally known as GreenDragon 12 mei 2009 #62 vhrgamer zei: HAHAHAHAHAHA Daar mag je zelf achter zien te komen . Klik om te vergroten... Ik snap er de lol niet van hoor!!
vhrgamer zei: HAHAHAHAHAHA Daar mag je zelf achter zien te komen . Klik om te vergroten... Ik snap er de lol niet van hoor!!
MonsterEnergy Formally known as GreenDragon 13 mei 2009 #67 Ik heb verschillende betekenissen (allemaal negatief!!)
Joren New member 13 mei 2009 #70 lol, zal ik het dan maar verklappen je moet minimaal 10 tekens in een post hebben En probeer echt eens in te lezen op tweakers en hwi, je zal best wat van pc's begrijpen maar dan voornamelijk software denk ik betreft de nieuwe hardware kun het beste sparen tot 2010idd, dan kan je en mooi systeem samenstellen. tot die tijd kan je dan mooi inlezen En gebruik A U B de edit knop, want ik wordt helemaal gestoord van al die berichten van jou, green.
lol, zal ik het dan maar verklappen je moet minimaal 10 tekens in een post hebben En probeer echt eens in te lezen op tweakers en hwi, je zal best wat van pc's begrijpen maar dan voornamelijk software denk ik betreft de nieuwe hardware kun het beste sparen tot 2010idd, dan kan je en mooi systeem samenstellen. tot die tijd kan je dan mooi inlezen En gebruik A U B de edit knop, want ik wordt helemaal gestoord van al die berichten van jou, green.
V vhrgamer Water knutselaar. 13 mei 2009 #71 Sjonge jonge, je moet ook alles verklappen he. Dat arme mannetje dacht dat er hier een heel complot was maar het antwoord was gewoon ja .
Sjonge jonge, je moet ook alles verklappen he. Dat arme mannetje dacht dat er hier een heel complot was maar het antwoord was gewoon ja .
MonsterEnergy Formally known as GreenDragon 14 mei 2009 #72 Oke, ik had het antwoor tever gezocht! Ik spaar ook tot 04/06/2010 en koop dan een nieuwe computer. Gr. GreenDragon (hoe krijg je berichten weg??)
Oke, ik had het antwoor tever gezocht! Ik spaar ook tot 04/06/2010 en koop dan een nieuwe computer. Gr. GreenDragon (hoe krijg je berichten weg??)
V vhrgamer Water knutselaar. 14 mei 2009 #73 Berichten krijg je niet weg, daarom moet je nooit domme berichten typen . Weer wat geleerd .
Thierry perfectly imperfect 14 mei 2009 #74 je kan elk bericht editen en vullen met 10 spaties... is ie ook leeg