Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Volgens mij heeft je winkelwagen nu sommige producten dubbel erin gezet. 2x lapping service, 2x bay-res, 4x KOMODO vga block, etc etc.Is een volledige high-end setup zo te zien, mooi spul. Wil je een strakke look, dan zou ik voor 1 soort fittingen gaan. Je hebt nu Koolance schroef fittingen en no-name 90graden schroef fitting, maar ook een black-nickel gewone 90graden fitting.Je zou bvb alles van Koolance kunnen nemen:13MM (1/2 ID - 5/8 OD) Koolance Schroeffitting 90 graden - G1/4 (2 stuks) NZL-L13P (let op! gaan per 2 stuks)13MM (1/2 ID - 5/8 OD) Koolance Schroeffitting Paar - G1/4 (2 stuks) NZL-V13-16KG2 NZL-V13P (let op! gaan per 2 stuks)
Volgens mij heeft je winkelwagen nu sommige producten dubbel erin gezet. 2x lapping service, 2x bay-res, 4x KOMODO vga block, etc etc.
Is een volledige high-end setup zo te zien, mooi spul. Wil je een strakke look, dan zou ik voor 1 soort fittingen gaan. Je hebt nu Koolance schroef fittingen en no-name 90graden schroef fitting, maar ook een black-nickel gewone 90graden fitting.
Je zou bvb alles van Koolance kunnen nemen:
13MM (1/2 ID - 5/8 OD) Koolance Schroeffitting 90 graden - G1/4 (2 stuks) NZL-L13P (let op! gaan per 2 stuks)
13MM (1/2 ID - 5/8 OD) Koolance Schroeffitting Paar - G1/4 (2 stuks) NZL-V13-16KG2 NZL-V13P (let op! gaan per 2 stuks)