Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Weer interessante links Coolfris! Heb zelf wel al andere reviews gelezen over pomp/res, maar deze had ik nog niet gezien. Morgen maar eens lezen.@Calimero: Ik snap niet wat je bedoelt... of ik snap niet wat XFlow inhoudt of het is voor jou al laat en je ziet niet dat ik een XFlow heb als bovenste rad. Ik heb daar namelijk de Black Ice Stealth XFlow voor uitgekozen. Die heeft de gaten niet aan dezelfde kant zitten, maar diagonaal van elkaar, zie plaatje;Mijn routerings-plaatjes kloppen dan toch gewoon?De slang gaat dus rechts erin en link er weer uit (of andersom) en dus niet beide aan dezelfde kant.
Weer interessante links Coolfris! Heb zelf wel al andere reviews gelezen over pomp/res, maar deze had ik nog niet gezien. Morgen maar eens lezen.
@Calimero: Ik snap niet wat je bedoelt... of ik snap niet wat XFlow inhoudt of het is voor jou al laat en je ziet niet dat ik een XFlow heb als bovenste rad. Ik heb daar namelijk de Black Ice Stealth XFlow voor uitgekozen. Die heeft de gaten niet aan dezelfde kant zitten, maar diagonaal van elkaar, zie plaatje;
Mijn routerings-plaatjes kloppen dan toch gewoon?
De slang gaat dus rechts erin en link er weer uit (of andersom) en dus niet beide aan dezelfde kant.