Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
De G-changer presteert goed. Hier in een quad round-up van bundymania is het één van de beter presterende radiatoren. De verschillen tussen de 120mm varianten van dezelfde serie zullen verhoudingsgewijs niet veel anders zijn.Drie 480 rads zou idd wel een beetje veel zijn. Op zich niets mis mee, maar de prestatiewinst die je met die 2e of 3e quad erbij krijgt wordt steeds kleiner. Onder de omgevingstemp zal het water nooit komen, dus er zal ook wel ergens een grens liggen waar een extra rad of een stel extra gruwelijk blazende fans geen zin meer heeft.Met jouw set zit je denk ik nog lang niet op die grens. Maar mochten de temps tegen vallen dan zal het zeker niet aan het radiatoroppervlakte liggen.Op zich wel luxe om een radiator te gebruiken als een veredelde aftapfitting. :023: Ik neem aan dat het kwart slag kantelen van de kast nog steeds geldig is in dit idee?Die gaten in de kast zitten volgens mij dichter op elkaar dan de gaten van de radiator. Dus om die doorgang te maken zal het rad met een beetje afstand op die gaten gemnonteerd moeten worden.
De G-changer presteert goed. Hier in een quad round-up van bundymania is het één van de beter presterende radiatoren. De verschillen tussen de 120mm varianten van dezelfde serie zullen verhoudingsgewijs niet veel anders zijn.
Drie 480 rads zou idd wel een beetje veel zijn. Op zich niets mis mee, maar de prestatiewinst die je met die 2e of 3e quad erbij krijgt wordt steeds kleiner. Onder de omgevingstemp zal het water nooit komen, dus er zal ook wel ergens een grens liggen waar een extra rad of een stel extra gruwelijk blazende fans geen zin meer heeft.
Met jouw set zit je denk ik nog lang niet op die grens. Maar mochten de temps tegen vallen dan zal het zeker niet aan het radiatoroppervlakte liggen.
Op zich wel luxe om een radiator te gebruiken als een veredelde aftapfitting. :023: Ik neem aan dat het kwart slag kantelen van de kast nog steeds geldig is in dit idee?
Die gaten in de kast zitten volgens mij dichter op elkaar dan de gaten van de radiator. Dus om die doorgang te maken zal het rad met een beetje afstand op die gaten gemnonteerd moeten worden.