Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Thanks coolfris! Super info dit! Kan ik weer een paar uurtjes mee vooruit ;)

Ben pas net in het WC wereldje gedoken (hmm klinkt een beetje ranzig als je het zo opschrijft), maar voor zover ik het zie is Koolance het top merk en EK een goede middenmoot die qua kwaliteit niet veel onder doet voor de rest. Puur voor het uiterlijk zou ik niet eens kiezen voor de Koolance producten. Die EK producten zijn mooi zwart, net als mijn PCB's, case en slangen (dmv de zwarte vloeistof, zolang de UV uit staat). Koolance heeft niet eens zwarte (net zo zwart als de EK) fittingen... Verder heeft mijn MB blauwe koelblokken op de nodige plekken en dat past dan weer mooi bij de blauwe leds in de yale fans en de blauw oplichtende UV vloeistof. Wou misschien ook nog zwarte SATA kabels erbij stoppen die blauw oplichten met UV. De Koolance GPU koeler heeft wel een mooi blauw randje wat erbij zou passen, maar de koeler zelf is mij dan weer net iets te licht zilver. Denk dat de zwarte EK koeler mooier staat.

Ik ga eens kijken of ik aan de precieze maten kan komen van de kast en de radiator, zodat ik een keuze kan maken qua aftap punt. En daarna het leesvoer dat je voorgeschoteld hebt maar eens doorspitten!

Terug
Bovenaan