Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ah ok , dus welke producten moet ik nog allemaal toevoegen aan die kit? Want ik wil die nieuwe fittings gebruiken wordt de prijs dan herberekend? Of bestel ik gewoon die andere fittings er los bij en heb ik dan 2x fittings.
dus wat moet ik nog allemaal aan mijn winkelmandje toevoegen?
Y-stuk
kraan
Temp display
Thermochill grill
2 omzetstukken van G3/8 naar G1/4
CCFLS met UV
btw zou ik ook nog dit product gebruiken voor mijn prestaties :
ik was daarnet ff bezig met een winkelmandje op te stellen van de producten dat ik nodig had en totaal prijs zou ergens rond de 450€ liggen als ik mij goed herinner.
je moet nog alles in uw case krijgen ook he want alles moet liefst entern blijven van mij. IK denk dat ik al een betere prestatie zal hebben dan mij eerst vooropgestelde Thermalright U-120 Extreme
ik ga die 1200l pomp nemen lijkt mij het beste moest ik later Quad sli gaan ben in tenminste al voorbereid
Rush : ben jij tevreden van die CM700w ? ik zou de 1000W SLi ready versie nemen modulair natuurlijk
graag wil ik freddy bedanken voor de vele uitleg en hulp bij het samenstellen van de producten. Het vervolg van mijn casemod zal ik hier later wel neerplaatsen.