Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Oké, in een poging om mijn steentje bij te dragen aan het verbeteren van de economie en om te laten zien hoe tof ik Highflow vind, ben ik toch stiekem gaan kijken naar een hardtube opstelling. De kosten zijn dus nog iets hoger uitgevallen haha :p.

Voornaamste reden dat ik hiernaar ben ik gaan kijken is omdat ik toch ooit wel een keer hardtubing wil gaan doen en de fittingen zijn natuurlijk niet herbruikbaar. Daarnaast blijven PETG buizen net even wat netter op de lange duur (staining, dof worden etc.). Uiteraard komt er nog het mooie bonuspunt bij dat het eindproduct er überhaupt gewoon nog netter uitziet...

Hoe dan ook: https://www.highflow.nl/index.php?dispatch=cartlists.details&list_id=795&hash=89375b266f1adc2e3d568d624290cd1c

- Aangepast zijn dus de fittingen, extra gereedschap en PETG buizen i.p.v. softtubing

- Nog steeds wel 1 softtube fitting met een meter doorzichtige softtube om makkelijk te drainen / vullen

- Toch voor gekozen voor een externe voeding zodat ik niet met mijn ingebouwde voeding hoef te prutsen

Ik weet dat het niet aangeraden wordt voor een eerste project maar ik heb hier geen haast mee en de lol voor mij zit hem ook voornamelijk in het bouwproces (en uitzoekproces :D). Dus dat het moeilijker is en een mooier systeem oplevert zijn voor mij eigenlijk twee pluspunten :p.

Mocht iemand het nog niet zat zijn onderhand, zou een laatste blik op de nieuwe lijst erg gewaardeerd worden! Alvast hartelijk bedankt!

Terug
Bovenaan