Het bekijken van dit forum als gast is beperkt
  • Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Zo, weer wat aanpassingen aan de lijst gemaakt en volgens mij zijn we er :D. Uiteraard is feedback van alle kanten nog welkom! Daarom post ik het voor de zekerheid nog even :p.

https://www.highflow.nl/index.php?dispatch=cartlists.details&list_id=787&hash=4cc22d2ca8a0c1e82aa2c97f670f8922

Wow, wat een dingetje of een datje de prijs nog fors laten stijgen haha:p.

Uitleg van de loop / onderdelen:

[CODE]

CPU -> Rad -> Pomp + res -> Splitter -> CPU

|

Kraantje

[/CODE]

- Loop zorgt voor 9 fittingen (2 x3 componenten, 2 voor de splitter en 1 om aan kraantje te bevestigen door drain)

- G1/4" M <-> M extender is nodig voor tussen kraantje en splitter

- G1/4" dopje om kraantje af te dichten

- Gekozen voor Nemesis GTS 360 slim radiator. Een dunne radiator zou goed staan in een MidTower en volgens deze review zijn de prestaties best wel heel prima! Radiator Review Round Up 2016 - Page 5 of 10 - ExtremeRigs.net Zal in een push configuratie gezet worden

- D5 pomp met reservoir combo voor een stille maar snelle loop. Heel veel weerstand (max 1 CPU block, 1 GPU block en 2 360mm slim radiators) wordt niet verwacht en de pomp zou dit moeten kunnen trekken.

- Externe voeding met een on/off knop erbij gedaan om makkelijk de loop te vullen

- Gekozen voor 7/16" ID 3/8" OD slang voor een dikke wand tegen kniks en leek me het mooist ^^

- 1450rpm ventilators zodat ze stil zijn maar toch redelijk wat lucht verplaatsen op max snelheid

- EK Koolant samen met demiwater als vloeistof zodat het er een paar jaar in kan zitten ^^

Alle metalen zouden lief voor elkaar zijn (denk ik) en volgens mij hebben we dan de comfortabele, uitgebreide versie van een simpele CPU loop. Uiteindelijk komt hier dus nog een GPU bij (en eventueel een extra radiator als ik toch de temps te hoog vind met een enkele 360 rad).

Feedback, aanpassingen, goedkopere wegen, alles is welkom!

Terug
Bovenaan