Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Xenomorph, weer bedankt!Wow nu ben ik geïnspireerd om naar slim radiators te kijken! Zeker na deze roundup: Radiator Review Round Up 2016 - Page 5 of 10 - ExtremeRigs.net . Daarnaast lijkt een top slim radiator veel netter in die Phanteks Evolv ATX kast van wat ik heb kunnen vinden.Die Nemisis GTS 360 lijkt me geniaal aangezien ik rond de 1300-1400rpm met mijn fans wil zitten. 50C om 45C met 2x 360 slim klinkt echt precies wat ik zoek.Over het ophangen: Lol... wow... Ik zat te denken aan korte schroeven zodat de radiator echt aan het plastic hangt van de fans i.p.v. gewoon aan de kast door de fans heen. Maar dit is veel handiger .Heren en/of dames, bedankt! Ik ga mijn definitieve loop plannen met een Nemisis GTS 360 en dan ga ik kijken wat voor hoeken ik voor mijn fittingen nodig ga hebben. Hartelijk bedankt!
Xenomorph, weer bedankt!
Wow nu ben ik geïnspireerd om naar slim radiators te kijken! Zeker na deze roundup: Radiator Review Round Up 2016 - Page 5 of 10 - ExtremeRigs.net . Daarnaast lijkt een top slim radiator veel netter in die Phanteks Evolv ATX kast van wat ik heb kunnen vinden.
Die Nemisis GTS 360 lijkt me geniaal aangezien ik rond de 1300-1400rpm met mijn fans wil zitten. 50C om 45C met 2x 360 slim klinkt echt precies wat ik zoek.
Over het ophangen: Lol... wow... Ik zat te denken aan korte schroeven zodat de radiator echt aan het plastic hangt van de fans i.p.v. gewoon aan de kast door de fans heen. Maar dit is veel handiger .
Heren en/of dames, bedankt! Ik ga mijn definitieve loop plannen met een Nemisis GTS 360 en dan ga ik kijken wat voor hoeken ik voor mijn fittingen nodig ga hebben. Hartelijk bedankt!