Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Nu heb ik me alwel wat ingelezen in de VEGA van AMD, maar de "TDP" ,zoals jij dat noemt, blijkt onder 300W te blijven. Alleen zegt dat niets over de warmte afgifte in dit geval. Maar er is eigenlijk nog niets concreets bekend.Anyway, meestal volstaat het idee dat per onderdeel 1x een 120 rad voldoende is. In jouw geval dus een 240 of 280 rad. Maar een 240+360 is geen gek idee, dit had ik ook in gebruik tot voor kort, maak nu gebruik van 2x360 rad: ST30 van Alphacool. Dan heb je voldoende koel-overhead voor als je een 2e kaart erbij prikt bijvoorbeeld.70C is voor waterkoel begrippen anders best hoog. Mijn RX290X blijft bij intensief gamen rond de 50C. CPU rond de 45 full load. Dus onder de 70C blijf je echt wel.Hoe je je rads vast maakt maakt niets uit. Ligt net aan de situatie.Inweze zijn er maar 3 manieren hoe je een rad kan monteren.[ATTACH]20951[/ATTACH]
Nu heb ik me alwel wat ingelezen in de VEGA van AMD, maar de "TDP" ,zoals jij dat noemt, blijkt onder 300W te blijven. Alleen zegt dat niets over de warmte afgifte in dit geval. Maar er is eigenlijk nog niets concreets bekend.
Anyway, meestal volstaat het idee dat per onderdeel 1x een 120 rad voldoende is. In jouw geval dus een 240 of 280 rad. Maar een 240+360 is geen gek idee, dit had ik ook in gebruik tot voor kort, maak nu gebruik van 2x360 rad: ST30 van Alphacool. Dan heb je voldoende koel-overhead voor als je een 2e kaart erbij prikt bijvoorbeeld.
70C is voor waterkoel begrippen anders best hoog. Mijn RX290X blijft bij intensief gamen rond de 50C. CPU rond de 45 full load. Dus onder de 70C blijf je echt wel.
Hoe je je rads vast maakt maakt niets uit. Ligt net aan de situatie.
Inweze zijn er maar 3 manieren hoe je een rad kan monteren.
[ATTACH]20951[/ATTACH]