• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Adriaan en zijn Antec 900 game kast.

aadje93

Member
Hallo, hierbij stel ik mijzelf even voor.

Ik ben dus Adriaan, Schep.

Geboren: 17 - 08 - 1993 (bijna 16 :033::043::098: )

Ik Woon in benschop (ja ik weet niemand kent het zowat, licht in de buurt van utrecht (ongeveer 15km hemelsbreed)

Ik ben al sinds mijn 7e 8e jaar geintreseerd in computers, vooral wa er binneninzit. Ik heb al mijn computers zelf overgeklokt en geupgrade. Alleen de laatste (was oud beestje, maar budget liet geen betere toe) amd sempron 2400+ fx5200 (prut zooi, maar zeer zwaar overgeklokt met gewoon niet hardware koeling, zeer grote fans etc) ging dus helaas kapot :055: "eindelijk"

Ik heb nu sinds 2 - 3 weken mijn eerste echte eigen pc gebouwd (andere altijd kant en klaar omdat me moeder me niet helemaal vertrouwde)

Nu heb ik dus een echt goed (vind ik) budget game pc gemaakt.

De specs:

Moederbord: Gigabyte GA-MA790XT-UD4P
CPU: AMD Phenom II 955 x4. (3,2ghz.) overklokje naar 4+ met mugen (hoop ik :icon_super: )
Videokaart: Club 3D Radeon HD 4890 1GB
Voeding: Coolermaster Real power M850
HDD: Hitachi CinemaStar P7K500 320GB SATA2
Geheugen: OCZ 4 GB DDR3-1066 Kit
Behuizing: Antec 900.
DVD-brander: Een bulk "ding" weet helaas geen merk omda er niks opstaat.
Overig "spul"

2x CCFL Fel blauw.
Binnekort (ongeveer 1 week) mugen 2 met I.P.V. standaard fan. 2x Scythe ultra kaze 3000rpm.
Wlan. Linksys wireles G pci adapter. (apparaatbeheer. Hij heet anders)
Ik hoop dat jullie het geinig vinden.

Ik heb nog een linkje van hardware.info waar mijn systeem ook staat met benches, foto's etc.

Hier dus
:043:

Hier dan toch maar de Foto's (er volgt meer als mijn batterijen van fototoestel er zijn)

Hier de voorkant van pc:
2u6jyb8.jpg


Zoals te zien. een klein k*t monitortje, mijn Mooie, Sweex :p muis. en nog een busje tai-rips omda ik nog kabels aan het binden was (heb het nu veranderd, heb ze nu achter de hdd, 5,25 lopen

Hier de zijkant van mijn pc.

13yml4y.jpg


zoals wederom te zien, een mooie bus tai-rips. Alleen nu nog de oude boxed koeler (pc stond gewoon te draaien, snap niet hoe hij een mooie stille foto van cpu koeler maakt) de fans zijn iets donkerder wat betreft kleur. Wel zijn ze blauw.
Zoals je ook kan zien Een verschrikkelijk bos kabels. Ik heb ze nu dus door de gaten lopen (onderin, ongeveer ter hoogte van sata zie je een stukje) wel lopen er een paar boven omdat gpu extra nodig heb

hier een foto van het totaal beeld. (dat stukje grijs links is mijn all in one printer hp 1310 d8 ik

3310msn.jpg

ik weet dat het een klere zooi is (rechts), Ook zie je een mooie bamboe boog (midden naast beeldscherm) en een mooi oud zwaard. Mijn over, over, over, over....... grootvader . Heeft deze gekregen in suriname (tijd van columbus.) het is altijd in de familie gebleven. Er zijn ook nog een paar speren bij (zeer scherp. Heb me er al een keer aan gesneden)
 
Laatst bewerkt:
Mooie hardware heb je erin zitten. :)

Lol ik zie dat je ook een sweex muisje hebt. :p


Ja was eigenlijk de verkeerde. Hij lijkt er veel op maar mijne is een laser met 2200dpi.

Het was eigenlijk even een nood muisje maar heb hem nog steeds omdat hij me wel bevalt :098:

Mijne is MI560 (staat tenminste onderop stikkertje)

Ja da is hem. zal het is even aanpassen op hardware.info :p
 
Kan ik wel die 2 fans op mugen2 doen?? ik wilde ze graag hier gaan bestellen als het kan. Mugen koop ik even bij computerzaak omdat ik bang ben voor schade etc. (al die vinnen buigen snel) of gaat het goed tijdens transport. Dan koop ik hem hier (computerzaak is wel wat duurder)

Ik hoor het graag. PM mag ook.
 
Ik heb hem al even op 3,9ghz laten lopen :pray:pray:pray:pray:pray

" :pray Amd :pray AMD :pray AMD :p "

Alleen moest ik dus voltage opkrikken (1,5 i.p.v. 1,35 :043: )

Maar toen werd hij na minuut stressen al 66 graden. Toen meteen stekker deruit. (reset knop zat er nog niet in omdat mugen er nog in moet.)

Ik deed 3,9 omdat ik tot 3,7 ben gekomen zonder voltage. (eigenlijk 3,755) toen moest het voltage snel omhoog. :065:
 
ik wil niet rot doen maar wat denk jij dat de postbode met de pakketen doet?? :p
want de mugen zelf zit al goed verpakt en dan verpakt freddy het ook nog eens goed dus voordat er finnen gaan buigen moet je het pakket wel van 2 hoog gaan gooien (en dat het ik een postbode tot nu toe niet zien doen :D )
wel een mooi systeemje :)
maar wij willen hier natuurlijk wel onze eigen pics he we moeten ze niet van hardware.info gaan bespieken ;)
 
ja oke, maar als ik ze hier ga posten (het zijn gewoon me eigen pics btw) ga hardware.info zeuren dat ik Copyright loop te schenden etc.

Ik heb ze moeten uploaden met het aanvinken dat het hun copyright word

Maar waar uploaden dan?? Hier, In me acount??? (ben nieuw hier. En doe weinig op forums. Zit wel op hardware.info, tweakers.net, zebravink.nl (die laatste intreseert jullie weinig denk)
 
Waar moet ik ze neerzetten dan??, in dit topic?? heb aardig wa foto's :p

Moet alleen wel ff batterijen halen :p, kan ik ook foto's van bijvoorbeeld me vogels, omgeving (platteland) me qaud(soort vierwiel brommer maar dan stukkie sneller en veeel leuker) hier neerzette??
 
Laatst bewerkt:
Zo, een gedeelte van de foto's is er.

Over een uurtje of 2-3 ga ik even wat van me vogels maken en natuurlijk mijn qaud (yamaha grizly 350cc, 4x4, sper differentieel, onafhankelijke wielophanging, max snelheid (wa ik gereden heb in het land (30hectare, is ongeveer 45 - 50 voetbalvelden (1 hectare is 100mx100m) is 140kmh (dan waai je bijna weg :p)
 
Heb met de spaarpot overlegd (lees mijn moeder) en ik kan de mugen met ultra kaze fans hier halen. Even rekening aan paypal koppelen en dan bestellen maar :p

GEWELDIG moeders die niet moeilijk doen als het erop aan komt, Gewoon even bang gemaakt dat cpu veel te warm werd, Hij anders waarschijnlijk over een maand "kaduuk" (lees kapot) is. en gezegd dat hij met mugen gemmiddeld 3 jaar langer meegaat als andere after-market koeler (zal wel kunnen maar weet niet eens zeker) zo zie je maar weer. Een leugen om bestwil kan wel eens handig wezen :p
 
whaha,
leuk pctje, en ik heb dezelfde tie-wraps :D
enfin, om een plaatje te posten klik je even op het knopje met de 2 bergjes, daar moet je dan de directe link plakken, dan komt er [ IMG] [ /IMG] om de link te staan (zonder spaties).
en dan zien we hier je plaatje.
 
haha mooi pc-tje, alleen ben zelf geen ATI fan:eusa_shhh:
en vergis je niet AMD's worden van zichzelf al vrij warm ze kunnen best wel wat hebben hoor 70 graden moet zeker lukken :) heb zelf een amd sempron gehad en een AMDX2 en ook Athlons jaja ook die heb ik eens onder handen genomen :icon_fU:

zelf heb ik een e6600 op een mugen 1000 gehad, die koelde heel goed!
de mugen heeft ook nog op een e6850 mogen zitten en een e8500 daarna is die in de kast beland want zelf heb ik nu waterkoeling :):038:

jij hebt geluk wat betreft je spaarpot (lees je moeder) want ik heb altijd zelf voor de kosten moeten opdraaien.

inmiddels heb ik voor school dan wel een MacBook Pro 15" gekocht en ik moet zeggen petje af... wat een apparaat, zit inmiddels wel al xp:icon_fU:

over die ultra kazes3000:
ik hoop dat het je niet boeit als je pc lawaai maakt want dit is zeker het toppunt van lawaai uit een pc :p
als je zo dol op overclocken bent, wrm geen waterkoeling? kost wel meer, en heeft meer onderhoud nodig, maar dan heb je wel wat :p:D

grtz Strav
 
welkom hier....

Leuke hardware heb je:023:

Benshop ken ik wel hoor... reed er altijd met de bus door heen toen ik vaak naar lopik ging (had toen een vriendin daar)
 
ja, maar dan denkt me moeder water en electronica, dan kan niet goed gaan. Maar als je even op hardware.info had gekeken. Ik ga het kopen met oud en nieuw denk ik. Dan doe ik het van me kranten geld. (nieuwjaar wensen etc)
 
Ik heb zelf mijn sempron 2400+ ook echt op 2400+ gekregen :p

Het was toen wel snel gebeurd :033: maar ik durf het niet echt aan om hem naar de 70 graden op te voeren. Op veel websites staat dat max 62 is. :hmm
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M EK-Quantum Kinetic FLT 240 D5 PWM D-RGB : zijn allebei de outlet poorten te gelijk te gebruiken ? Waterkoeling 3
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0
C Zijn dit de geschikte onderdelen voor een custom loop?? Advies Waterkoeling Setup 4
melchiortheijs [gezocht] 100% modulaire voeding (atx mag wel vast zijn)minimaal 650watt Gevonden 0
M Groentje zoekt hulp bij zijn eerste WC build Advies Waterkoeling Setup 7
Sw333t Inbouw van een computer in een meubel, zijn er zaken waar ik echt op moet letten. Cases en Modding 26
H Hoe groot moet de radiator zijn voor het koelen van een 3770k? Waterkoeling 4
H zijn er richtlijnen voor de grootte van radiatoren? Waterkoeling 29
J Welke thermalpads zijn geschikt voor radeon 4890 Problemen & Oplossingen 2
Sw333t [CANCELLED] Goedkope 240mm radiator (mag lek / beschadigd zijn) Gevonden 1
X Zijn er waterblokken voor ASUS GTX550TI DC? NVIDIA 6
Freddy Maak kans op €50, €25, €15 en €10 shop tegoed door behulpzaam te zijn :) HighFlow Forum 36
B Kan je een gevuld waterkoeling systeem op zijn kant leggen? Waterkoeling 5
M welke video kaart zou er geschikt zijn voor een alienware aurora alx Hardware & Software 0
Zehel Welke kleur zijn de kasten van Corsair (verf laten mengen) Cases en Modding 0
Braam Braam zijn pc. Gallery & Build Logs 12
F [CLOSED] wat zijn deze onderdelen nog waard Gesloten 0
cederieck Wat zijn nu de betrouwbaarste ssd voor een raid 0 config ? Hardware & Software 2
T Help een man zijn dromen te verwezenlijken!(Waterkoeling setup advies) Advies Waterkoeling Setup 44
Wouter Problemen die bekend zijn. HighFlow Forum 2
K Koeling snelle hulpt gevraagd. Gezocht een medeklusser voor zijn hobby. Overclocking 20
VoYaGeRTM Ze zijn er weer als de kippen bij!! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
J Is deze setup geschikt en welke fan zijn het beste voor een stil systeem ? Advies Waterkoeling Setup 3
Fall3n Welke Aplicaties zijn vereist tijdens het gamen Gaming 8
P Hier Pinda met zijn mATX :-) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
Sw333t [GEVONDEN] Zwarte sata dvd brander, moet redelijk stil zijn Gevonden 3
Tath NZXT fancontroller behoud zijn instellingen niet Electronica 3
Mannozels Zijn we dan. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
C Welk licht zou goed zijn? Cases en Modding 25
BlaserR93 BlaserR93 aka Harry vd Merbel over zijn HAFfective X1 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Viepert Viepert zijn eerste ervaring met WC Gallery & Build Logs 16
Harjo Harjo zijn "Cosmos S" Black and Red Gallery & Build Logs 75
L Luc en zijn pc. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
F wat zijn jouw beste wensen voor 2011 Algemene Discussies 8
olympus sander en zijn pc. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
T zijn dit passende onderdelen? Waterkoeling 7
K Zal mijn huidige pomp nog voldoende zijn ? (mpc350) Waterkoeling 2
Wouter Wouter zijn buildlog. Gallery & Build Logs 14
Wouter Wouter zijn Car Project: Peugeot 206 GTI Overige Builds 24
Alex Wat zijn jullie nicknames op andere fora? Algemene Discussies 8
w4rlock Het; Welk merk hardeschijf zijn beter topic. Algemene Discussies 19
K Laing D5-MCP655 plaatsen, mag het op zijn kant? Waterkoeling 13
Freddy Zijn jullie WK Ready?! :D Nieuws en Sport 147
MonsterEnergy Hoe zijn jullie begonnen? Cases en Modding 29
D Algen zijn gek op red-bull ! Waterkoeling 22
P DDR2 1066 (PC8500)of hoger 2x2GB welke zijn goed ? Overclocking 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan