• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

AcrylPanel : anti reflectief?

wel het probleem is dat mijn beeldscherm reflecteert in het plexiglas van mijn antec 1200 zijpanel...
Aangezien ik toch een window mod ging doen, zoek ik een panel waarbij weerkaatsingen zoveel mogelijk tegengehouden worden :)
 
Wat jij zoekt is gesatureerd acryl, en das nie goedkoop,


k wil zo een plaat aankopen (bestelling, zoiets hebben ze niet in stock)
in mat zwart kostprijs vo 1 plaat 320euro (3m op 2m, 3mm dik)

Daar zul jij niks mee zijn??
 
statisch is juist goed voor je pc:) dat vind ie lekker joh! moet je ff op je ram modules houden:p hahahahah! ik denk dat smoked acryl ook wel goed zn werking doet? anders.. geen idee!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M5rvii roze plexi (AcrylPanel ) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Duriel A.C. Ryan AcrylPanel HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Bl4ckj4ck666 Barrowch Wolverine series ASF(anti shedding fitting). Waterkoeling 0
Jason Barrowch G1/4 - 14mm & 16mm OD Wolverine Super Anti Off Hard Tube Push Fitting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
0 [Waterkoeling] Luchtdichte-anti-kattenharen-case, 1000 euro, i7 8700K, GTX 1080Ti Advies Waterkoeling Setup 9
D Anti Knikveer Waterkoeling 3
MisterIce Vraag over anti-staticiteit Cases en Modding 10
k.3nny IN DE SHOP! TFC-VA Tubes (13mm (3/8) Smartcoil / anti-knikveer) + meer! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J Het grote anti SPAM topic Algemene Discussies 41
D Hoe anti-statische polsbandje gebruiken ? Hardware & Software 13
S Lengte van Anti-Knikveren Waterkoeling 6
Freddy Burnus Anti-Statische kunstofreiniger/pfleger 500ML HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Thierry Black nickel anti-knik veer HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
E Welke virus scanner / anti-virus voor Windows 7? Hardware & Software 11
XenoMorpH Anti Knikveer "11MM (7/16)" geschikt voor Tygon 8-11mm slang? Waterkoeling 2
Craven Anti corrosie spul? Waterkoeling 4
Garrett Zilveren KillCoils (anti-bacterie meuk) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 27

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan