Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
mag dan op brak water zijn maar wat hebben we met half nederland gedaan. uhmMaar al dat water wat zomaar "uit" de grond komt is hun eigen schuld, heel dat stuk van japan is op brak water gemaakt. dus een stukje van de zee pikken door een miljoen kuub zand te dumpen uit de bergen
Zou er aan denken als we weer zand zakken aan het schouwen zijn als er weer een van ons on door breekbare goeie dijken aan het lekken zijn lol. maar ik hoop het ook Fedmas maar het is altijd dat achter afgepraat.wel dat er hier ook nog wel wat dingen zouden moeten gebeuren zie de brand in moerdijk ook achter af gezwets.en nu doen we het tegen japan.ik vind het gewoon onwerkelijk en erg wat er is gebeurd weer zo veel slachtoffers hoop dat ze nog veel levende mensen daar kunnen vinden.mij medeleven gaat daar naar toe.en laten we hopen en blij zijn dat we hier gespaard blijven voor dit soort erge natuur rampen.Dat van Nederland is wel ietsje beter gemaakt hoop ik dan :O Anders ga ik wil in Limburg wonen
Hier zie je goed wat de tsunami van schade heeft aangericht:
ABC News - Japan Earthquake: before and after
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
Japan Aardbeving - Werk van Illuminati | Algemene Discussies | 21 |