Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Heb sinds begin dit jaar een Iiyama ProLite XB2779QS 27" IPS scherm met een 2560 x 1440 resolutie. Ik kan je zeggen dat IPS echt een super mooi beeld geeft en vooral je bureaublad ruimte Had ook gekeken naar een UltraWide full HD scherm, maar op een 1 of andere manier zijn die dingen toch veel te smal tov de breedte. Maar nu ik die 3440x1440 UltraWide schermen zie....man:120::gek heb ik er bijna spijt van dat ik niet ff heb gewacht hahaha.1 nadeel blijft gewoon dat je zoveel videopower nodig hebt om die hogere resoluties aan te kunnen (bij gamen dan), de huidige kaarten kunnen dat net aan en dan kun je wel vergeten om BF4 op ultra te spelen. BF4 kan ik op high aan en met Mantle zit ik rond de 80-90 fps.
Heb sinds begin dit jaar een Iiyama ProLite XB2779QS 27" IPS scherm met een 2560 x 1440 resolutie. Ik kan je zeggen dat IPS echt een super mooi beeld geeft en vooral je bureaublad ruimte
Had ook gekeken naar een UltraWide full HD scherm, maar op een 1 of andere manier zijn die dingen toch veel te smal tov de breedte. Maar nu ik die 3440x1440 UltraWide schermen zie....man:120::gek heb ik er bijna spijt van dat ik niet ff heb gewacht hahaha.
1 nadeel blijft gewoon dat je zoveel videopower nodig hebt om die hogere resoluties aan te kunnen (bij gamen dan), de huidige kaarten kunnen dat net aan en dan kun je wel vergeten om BF4 op ultra te spelen. BF4 kan ik op high aan en met Mantle zit ik rond de 80-90 fps.