Hallo allemaal,
Ik kan jullie hulp goed gebruiken met betrekking tot het aanschaf van een nieuwe monitor.
Op het werk gebruiken we sinds kort IPS schermen en sindsdien twijfel ik oosk erg over de aanschaf van een nieuw IPS cherm voor privé gebruik.
Zie hieronder:
Wat wil je doen met je nieuwe scherm?
Het scherm wordt gebruik voor verschillende doeleinden. Denk aan het kijken van films/series, gamen en all-round computer gebruik.
Wat mag het scherm gaan kosten?
Het scherm mag rond de 300EUR gaan kosten. Er mag wat gespeeld worden met de prijzen.
Huidige hardware(Vooral belangrijk voor het gamen):[/i]
- 3770K
- GTX 680
- 16GB ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, mijn voorkeuren zijn:
- 27" scherm
- IPS indien mogelijk
- Geen glossy scherm
- Geen voorkeur voor een bepaald merk
- Gerne advies voor de juiste resolutie!!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Toelichting van het kopje voorkeuren:
Momenteel gebruik twee schermen, hoofdscherm: samsung p2770fh, secondary: Samsung T240.
In het geval dat ik een 27" IPS scherm ga aanschaffen, welke resolutie is het beste? Sommige mensen in mijn omgeving raden een 27" op 1920x1080 af i.v.m. pixeldichtheid. Ook raden sommige mensen IPS schermen weer af voor game doeleinden..
Ik ben dit scherm tegengekomen:
Paradigit - Philips Brilliance Gioco 278G4DHSD - 27" - De beste computerwinkel om laptops en tablets te kopen
Pro's
- IPS scherm, de buren heeft hem zeer goed beoordeeld
- Gimmicks (3D en backlight)
Con's
- Vertraging bij games?
- Resolutie?
- Glossy scherm
Zoals je ziet, ik weet niet zeker hoe het zit met Ghosting/Framerate en de resolutie van 1920x1080 i.c.m. een 27" scherm.
Hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen, voor meer info.. Shoot!
Ik kan jullie hulp goed gebruiken met betrekking tot het aanschaf van een nieuwe monitor.
Op het werk gebruiken we sinds kort IPS schermen en sindsdien twijfel ik oosk erg over de aanschaf van een nieuw IPS cherm voor privé gebruik.
Zie hieronder:
Wat wil je doen met je nieuwe scherm?
Het scherm wordt gebruik voor verschillende doeleinden. Denk aan het kijken van films/series, gamen en all-round computer gebruik.
Wat mag het scherm gaan kosten?
Het scherm mag rond de 300EUR gaan kosten. Er mag wat gespeeld worden met de prijzen.
Huidige hardware(Vooral belangrijk voor het gamen):[/i]
- 3770K
- GTX 680
- 16GB ram
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, mijn voorkeuren zijn:
- 27" scherm
- IPS indien mogelijk
- Geen glossy scherm
- Geen voorkeur voor een bepaald merk
- Gerne advies voor de juiste resolutie!!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Toelichting van het kopje voorkeuren:
Momenteel gebruik twee schermen, hoofdscherm: samsung p2770fh, secondary: Samsung T240.
In het geval dat ik een 27" IPS scherm ga aanschaffen, welke resolutie is het beste? Sommige mensen in mijn omgeving raden een 27" op 1920x1080 af i.v.m. pixeldichtheid. Ook raden sommige mensen IPS schermen weer af voor game doeleinden..
Ik ben dit scherm tegengekomen:
Paradigit - Philips Brilliance Gioco 278G4DHSD - 27" - De beste computerwinkel om laptops en tablets te kopen
Pro's
- IPS scherm, de buren heeft hem zeer goed beoordeeld
- Gimmicks (3D en backlight)
Con's
- Vertraging bij games?
- Resolutie?
- Glossy scherm
Zoals je ziet, ik weet niet zeker hoe het zit met Ghosting/Framerate en de resolutie van 1920x1080 i.c.m. een 27" scherm.
Hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen, voor meer info.. Shoot!