• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Reageer op onderwerp

Yil, bedankt voor die review :D

Deze is een stuk duidelijker dan die van AnandTech. Ik denk dat ik toch de 512MB versie neem, want er is constant een marginaal verschil van 1 à 4 fps per game ongeveer.

Ik vind het wel jammer dat ze niet andere programma's hebben laten draaien, zoals 3DMark of een grafisch programma. Dit zal denk ik echter ook weinig verschil opleveren. Het AutoCadden hier gaat toch meestal in 2D en de berekening die uitgevoerd moeten worden bij bijvoorbeeld Solidworks worden toch hoofdzakelijk door de CPU gedaan.

Dan rust mij alleen nog de vraag over het blokje van Swiftech voor de HD4870 icm de MCW-60. Heb hier al een vraagje over gesteld op XS, maar ik wil toch nog wel ff weten of Freddy hier niet meer van af weet ;)

EDIT: Bedankt Freddy voor de reactie, maar alleen incl. een MCW-60 ? Dat is handig, want ik heb er al 2 :S

Wat bedoel je trouwens met zwarte bewerkingsprogramma's ? Zoiets als AutoCAD, Solidworks en dergelijke?

Terug
Bovenaan